// یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۸

وجود جادو و عناصر فانتزی در بازی آنلاین جدید استودیو لندن پلی استیشن

استودیو London به‌عنوان یکی از تیم‌های بازی‌سازی فرست-پارتی شرکت سونی از ماه‌ها قبل مشغول ساخت یک بازی آنلاین جدید است و حالا اطلاعات تازه‌ای راجع به آن داریم.

براساس اخبار بازی می‌دانستیم که استودیو لندن پلی استیشن مشغول کار روی یک بازی مولتی‌پلیر آنلاین است. به همین خاطر دوست داشتیم که این محصول تازه را بیشتر بشناسیم؛ تا متوجه شویم یکی از ویدیوگیم‌هایی که طبیعتا از آثار لایو سرویس در حال ساخت PS Studios به شمار می‌آید، چه حس‌وحالی دارد و چه تجربه‌ای را به گیمرها ارائه می‌کند. حالا آگهی استخدامی رسمی نشان می‌دهد که در بازی شاهد اِلِمان‌های فانتزی و استفاده از جادو خواهیم بود.

استودیو لندن شرکت سونی به‌دنبال استخدام یک طراح روایی ارشد برای بازی AAA خود است تا بیشتر روی داستان آن کار کند. شخص مایل به فعالیت در تیم نام‌برده باید علاقه‌مند به ساخت و تجربه‌ی بازی‌های جادومحور باشد. استودیو London برای توصیف این نوع از بازی‌ها می‌نویسد: «بازی‌هایی که در آن‌ها گیم‌پلی عالی به یک جهان‌سازی فانتزی جذاب تکیه می‌کند».

از تجربه‌ی ساخت بازی‌های چندنفره، داستان‌گویی در بازی لایو سرویس و طراحی کمپین تا ایجاد مراحل فرعی و آفرینش اسطوره‌شناسی برای یک دنیای داستانی، مواردی هستند که استودیو London دوست دارد آن‌ها را در کارنامه‌ی فردی ببیند که مایل به دریافت شغل است.

لوگو استودیوی لندن سونی

PlayStation Home که خیلی‌ها آن را از جلوه‌های مهم متاورس در صنعت بازی‌های ویدیویی می‌دانند، درکنار سری بازی The Getaway از آثار استودیو London پلی استیشن است. بازی Blood & Truth، محصول سال ۲۰۱۹ میلادی تازه‌ترین اثر عرضه‌شده از استودیو لندن سونی تا امروز محسوب می‌شود و بعضی از مخاطب‌ها آن را یکی از بهترین بازی‌های هدست واقعیت مجازی PSVR به شمار می‌آورند.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده