نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۵

بازی Lost Soul Aside پلی استیشن هنوز در دست توسعه است

یانگ بینگ در مصاحبه‌ی اخیر خود تأیید کرد که بازی Lost Soul Aside همچنان برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دست توسعه قرار دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی اکشن نقش‌آفرینی Lost Soul Aside هنوز در دست توسعه قرار دارد و برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. حساب توئیتر این بازی انحصاری الهام‌گرفته از مجموعه‌ی Final Fantasy اخیرا مصاحبه‌ای از یانگ بینگ، کارگردان محصول منتشر کرد. یانگ بینگ زمانی به‌تنهایی روی پروژه‌ی شخصی خود کار می‌کرد که توانست توجه شرکت سونی را به خود جلب کند.

طولی نکشید که شرکت سونی بازی Lost Soul Aside را از آن خود کرد. یانگ بینگ پروژه‌ی حیرت‌انگیزش را در ماه اوت ۲۰۱۶ به نمایش گذاشت و شرکت سونی تا ماه اکتبر آن را به‌عنوان بخشی از برنامه‌ی سرمایه‌گذاری China Hero Project به یک انحصاری زمانی پلی استیشن 4 تبدیل کرد. این بازی برای عرضه در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده بود، اما بعدا با تأخیر مواجه شد. یک سال بعد استودیو Ultizero Games تقریبا ۱۸ دقیقه از گیم‌پلی اثر را به نمایش گذاشت و اعلام کرد که کاربران کنسول پلی استیشن 5 نیز می‌توانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

یانگ بینگ در مصاحبه‌ی اخیر تنها تأیید کرد که بازی Lost Soul Aside هنوز درحال توسعه است و جزئیات بیشتری از آن را به اشتراک نگذاشت. این توسعه‌دهنده در مصاحبه‌ی یادشده در مورد منابع الهام خود صحبت می‌کند، به ستایش کنسول پلی استیشن 5 می‌پردازد و به‌طور خلاصه اطلاعاتی از توسعه‌ی بازی ارائه می‌دهد.

یانگ بینگ در این‌باره اظهار داشت: «بازی Lost Soul Aside اثری است که درحال‌حاضر به‌واسطه‌ی برنامه‌ی China Hero Project سونی روی آن کار می‌کنیم. به‌لطف لاست سول اساید توسط SIE (بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت Sony) و برخی از بازیکن‌ها شناخته شدم. من به‌عنوان فردی با پیشینه‌ی هنری عاشق تجربه‌ی بازی‌ها هستم. بازی‌ها در جای جای زندگی من دیده می‌شوند. هدف از توسعه‌ی Lost Soul Aside خلق یک تجربه‌ی اکشن نقش‌آفرینی روان برای گیمرها است و آن را در ویدیوهای قبلی نشان دادیم».


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده