نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۲

واکنش کوجیما به اعلام خبر ساخت Death Stranding 2 از سوی نورمن ریداس

ظاهرا هیدئو کوجیما با انتشار یک توییت جالب، ادعای نورمن ریدس مبنی‌بر توسعه‌ی بازی Death Stranding 2 را تأیید کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که هیدئو کوجیما، طراح بازی‌های ویدیویی به افشای توسعه‌ی بازی Death Stranding 2 با یک توئیت مرموز واکنش نشان داده است. نورمن ریدس، بازیگر دث استرندینگ اخیرا در گفت‌وگو با نشریه‌ی دیجیتالی Leo Edit گفت که به‌تازگی کار روی نسخه‌ی دوم را آغاز کرده است. استودیو Kojima Productions تابه‌حال رسما اعلام نکرده است که پروژه‌ی بعدی آن‌ها چه خواهد بود.

اکنون به‌نظر می‌رسد که هیدئو کوجیما صحت تولید دنباله‌ی Death Stranding را با انتشار یک توئیت بامزه تأیید کرده است. این توئیت حاوی سه تصویر از هیدئو کوجیما است که در دو مورد از آن‌ها، این بازی‌ساز افسانه‌ای را کنار نورمن ریداس می‌بینیم. در یکی از تصاویر او وانمود می‌کند که می‌خواهد نورمن را بکشد. کوجیما در این توئیت نوشت: «به اتاق خلوت خودت برو دوست من» که به Private Room سم پورتر بریجز در نسخه‌ی اول بازی Death Stranding اشاره دارد.

اعدام ساختگی نورمن ریدس توسط هیدئو کوجیما در پی افشای توسعه‌ی Death Stranding 2

این تصاویر چند سال قبل ثبت شدند و دیروز کوجیما به این شکل با یک جمله‌ی کوتاه و دو ایموجی از آن‌ها برای توییت جدید خود استفاده کرد. جالب این‌جا است که استودیو Kojima Productions هم پس از انتشار مصاحبه‌ی ریداس درباره‌ی بازی Death Stranding 2 یک آگهی استخدام مفصل را با همگان به اشتراک گذاشت. کوجیما پروداکشنز به‌دنبال استخدام چندین و چند بازی‌ساز برای گسترش تیم است.

شرکت سونی بازی Death Stranding را در ماه نوامبر ۲۰۱۹ در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار داد و سپس نسخه‌ی کامپیوتر آن در ماه ژوئیه ۲۰۲۰ توسط شرکت ۵۰۵ گیمز منتشر شد. نسخه‌ی Director’s Cut این بازی تحسین‌شده سال گذشته برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد و در اوایل سال ۲۰۲۲ به پلتفرم پی‌سی راه یافت.

واکنش هیدئو کوجیما به افشای ساخت بازی Death Stranding 2 توسط نورمن ریداس

در ماه مارس ۲۰۲۰ نورمن ریدس اعلام کرد که مشغول «مذاکره» برای کار روی پروژه‌ی دیگر هیدئو کوجیما است. این هنرپیشه‌ی ۵۳ ساله‌ی آمریکایی در ماه اوت سال گذشته گفت که اعتقاد دارد بازی دث استرندینگ ۲ ساخته خواهد شد. نورمن ریدس در ابتدا قرار بود در یک بازی تازه از مجموعه‌ی Silent Hill به کارگردانی هیدئو کوجیما و گیرمو دل تورو حضور داشته باشد، اما این پروژه پس از انتشار یک دموی قابل بازی با نام P.T. توسط شرکت کونامی لغو شد.

نوامبر سال گذشته استودیو کوجیما پروداکشنز از تأسیس یک شعبه‌ی جدید در لس‌آنجلس خبر داد که به‌گفته‌ی کوجیما کارش را به‌طور جدی از امسال آغاز می‌کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده