// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۹

درآمد ۱۴ میلیارد دلاری PSN در هر سال

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی اعلام کرد که پلی استیشن نتورک (PSN) در طول یک سال مالی بیشتر از ۱۴ میلیارد دلار درآمد دارد.

شرکت Sony در اخبار بازی و زمانی‌که به بخش‌های مختلف تجارت خود اشاره می‌کرد، توضیح داد که بیشتر از ۱۰۰ میلیون اکانت در پلی استیشن نتورک فعالیت دارند. کنیچیرو یوشیدا، مدیرعامل و رئیس سونی گفت که PSN همچنان بزرگ‌ترین سرویس شرکت برای فروش مستقیم محتوا به مخاطب محسوب می‌شود. او با اشاره به اهمیت PlayStation Network برای تجارت Sony گفت که این فروشگاه دیجیتالی به بیشتر از ۱۴ میلیارد دلار درآمد سالانه رسیده است.

ماجرا حتی به فروش بازی‌های ویدیویی هم محدود نمی‌شود. زیرا وجود شبکه‌های آنلاین مثل پرایم ویدیو، نتفلیکس، هولو، Pluto TV و اپل تی‌وی در PSN نیز روی درآمد آن تاثیر مثبت می‌گذارد. در همین حین سونی باور دارد که پلی استیشن پلاس جدید و سه سطحی، به‌شدت قدرت PSN را افزایش خواهد داد. این شرکت به‌دنبال همکاری‌های بیشتر با برندهای مختلف است تا محتوای حاضر در پلی استیشن نتورک را گسترش دهد.

سونی می‌گوید که در بخش فروش محصولات فیزیکی هم به‌لطف افزایش شعبه‌های فروشگاه اختصاصی PlayStation Direct، واکنش‌های مثبتی را از گیمرهای کشورهای متفاوت دریافت کرده است. یوشیدا توضیح داد که سونی با ساخت محتوا به تولیدکنندگان آثار مختلف نزدیک می‌شود و با فروشگاه‌های اختصاصی دیجیتالی و فیزیکی خود، فاصله با کاربر را کاهش می‌دهد. هدف نهایی هم این است که سونی از کاربرهای خود درس‌های زیادی بگیرد تا شرکت ژاپنی بتواند با «یک میلیارد مخاطب علاقه‌مند به سرگرمی» به‌صورت مستقیم ارتباط برقرار کند.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده