نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷

انتشار اخبار ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic در چند ماه آینده

متیو کارچ، عضو هیئت مدیره‌ی امبریسر گروپ اعلام کرد که در ماه‌های آتی جزئیات بیشتری از ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic به اشتراک گذاشته می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که خبرهایی از بازی Star Wars: Knights of the Old Republic Remake پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر «طی چند ماه آینده» منتشر خواهد شد. متیو کارچ، عضو هیئت مدیره‌ی امبریسر گروپ (مالک شرکت Aspyr Media) در گزارش مالی سه ماهه‌ی چهارم شرکت توضیح داد که سابر اینتراکتیو نیز آن‌ها را در توسعه‌ی این ریمیک یاری خواهد کرد؛ اثری که درواقع از نقطه‌ی صفر بازسازی می‌شود.

متیو کارچ در این‌باره اظهار داشت: «شرکت Aspyr تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این بازی را به بهترین اثری تبدیل کند که می‌توانند بسازند. زمانی که Aspyr را تصاحب کردیم، از همان ابتدا می‌دانستیم که آن‌ها به کمک ما نیاز دارند. Saber Interactive تخصص ویژه‌ای در تولید چنین محصولاتی دارد. این کار را قبلا روی چندین بازی مجموعه‌ی هیلو انجام دادیم و تجربه‌ی انجام این کار را روی آثار دیگری نیز داریم که برای سایر پلتفرم‌ها بازسازی شدند».

متیو کارچ در ادامه افزود: «کاملا اطمینان داریم که Star Wars: Knights of the Old Republic Remake به یک بازی فوق‌العاده تبدیل خواهد شد، اما یک محصول بسیار عظیم است و محصولات این‌چنینی برای موفقیت نیاز به صرف تلاش و زمان زیادی دارند؛ خصوصا که پای یک بازی بسیار قدیمی در میان است. درواقع مجبور شدیم آن را از ابتدا بازسازی کنیم. فکر می‌کنم که طی چند ماه آینده خبرهای بیشتری از این بازی به گوش‌تان خواهد رسید».

مدیرعامل شرکت Saber Interactive نیز به قرارداد خود با سونی برای تولید ریمیک Star Wars: Knights of the Old Republic اشاره کرد و از آن به‌عنوان یک محصول انحصاری کنسولی پلی استیشن 5 یاد می‌کند. اگر قرار به انتشار جزئیات بیشتری از این بازی در ماه‌های آتی باشد، رویداد Summer Game Fest Showcase یا رویداد احتمالی سونی در ماه ژوئن دو مکان محتمل برای انجام این کار خواهد بود. تابه‌حال تنها یک تیزر کوتاه از این ریمیک در رویداد ماه سپتامبر ۲۰۲۱ سونی پخش شده است و جزئیات دیگری از آن در دسترس نیست.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده