// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۷

بازی Borderlands 3 در اپیک گیمز استور رایگان شد

اپیک گیمز اعلام کرد که از حالا تا پنج‌شنبه هفته بعد می‌توانید نسخه پی سی Borderlands 3 را در Epic Games Store به اکانت خود اضافه کنید و برای همیشه صاحب بازی شوید.

براساس جدیدترین اخبار بازی از حالا تا ساعت ۱۹:۳۰ پنج‌شنبه، ۵ خرداد وقت دارید که بوردرلندز 3 را در اپیک گیمز استور به اکانت خود اضافه کنید. این بازی در فروشگاه دیجیتالی شرکت Epic Games رایگان شده است و هر کس که در زمان مشخص‌شده آن را دریافت کند، دیگر در اکانت خود برای همیشه صاحب نسخه PC بازی Borderlands 3 خواهد بود.

استودیو Gearbox Software که اکنون به شرکت سوئدی Embracer Group تعلق دارد، سازنده‌ی سری بازی بوردرلندز است. در همین حین می‌دانیم که 2K Games که به تیک-تو اینتراکتیو تعلق دارد، به‌عنوان ناشر سری بازی Borderlands فعالیت می‌کند و به‌تازگی عملکرد بازی Tiny Tina's Wonderlands، اسپین-آف این مجموعه را فراتر از انتظار به شمار آورد.

بازی Borderlands 3 تا پایان سال ۲۰۱۹ به بیشتر از هشت میلیون نسخه فروش رسید و نسخه PC برای مدتی قابل‌توجه در انحصار اپیک گیمز استور بود. جدا از همه‌ی این موارد باید بدانید که شرکت Epic Games در مجموع می‌خواهد به مناسبت Epic MEGA Sale جدید اپیک گیمز استور در سال ۲۰۲۲ به عرضه‌ی رایگان ۴ بازی بپردازد. بوردرلندز 3 اولین بازی بین این چهار ویدیوگیم به شمار می‌آید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده