// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۳

معرفی بازی GreedFall 2: The Dying World با پخش تریلر؛ عرضه در سال ۲۰۲۴

شرکت Nacon با پخش یک تریلر GreedFall 2: The Dying World را معرفی کرد و مشخص شد که این بازی در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود.

بازی GreedFall در سال ۲۰۱۹ روانه بازار شد و طبق آخرین آمار منتشرشده، بیش از دو میلیون نسخه فروش داشته است. البته برخی از کاربرهای پلی استیشن پلاس به‌لطف رایگان شدن بازی برای مشترک‌های این سرویس، قادر به تجربه‌ی GreedFall بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه برای آن بودند.

حال شرکت Nacon، ناشر گریدفال با پخش یک تریلر به معرفی بازی GreedFall 2: The Dying World پرداخت. GreedFall 2: The Dying World در سال ۲۰۲۴ برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی عرضه خواهد شد و داستان آن سه سال پس از وقایع نسخه اول روایت می‌شود؛ جایی که به‌نظر می‌رسد بازیکنان در نقش یکی از بومی‌های Teer Fradee در حال انتقال به Gacane است. سازندگان به‌طور دقیق اعلام نکردند که بازی برای کدام کنسول‌ها عرضه می‌شود.

با همه‌گیری طاعون مالیکور، جنگ‌ها و گروه‌بندی‌های زیادی درحال رخ دادن است و مخاطب باید شخصیت اصلی را آزاد کند تا به تعیین سرنوشت خود بپردازد. مبارزه همچنان یکی از گزینه‌های پیشرفت در بازی است، اما سیاست داشتن و دیپلماسی، یکی دیگر از مواردی است که ازطریق آن می‌توان هم‌پیمان‌های مختلفی را به‌دست آورید. هدف نهایی شما در GreedFall 2: The Dying World این است که به «جاه‌طلبی یک مرد برای فتح کردن مناطق مختلف» پایان دهید.

دراین‌میان اشاره کنم که استودیو اسپایدرز (Spiders) همانند نسخه قبل، وظیفه توسعه GreedFall 2: The Dying World را برعهده دارد. جیهان روسئو، کارگردان و مؤسس اسپایدرز دراین‌باره می‌گوید: «درحالی‌که بازی Steelrising را توسعه می‌دهیم، عشق ما به جهان GreedFall کم‌رنگ نشد و از بازگشت به آن بسیار هیجان‌زده هستیم. در قسمت جدید بازی، بازیکن می‌تونند به گشت‌وگذار در قاره کهن بپردازد که از محیط‌های متنوع و بزرگ‌تری نسبت به قبل برخوردار است. کاربرها با گروه‌ها و همراهان جدیدی آشنا خواهند شد و من امیدوارم که یک ماجراجویی فراموش‌نشدنی را کسب کنند».

الین فالک، مدیرعامل شرکت Nacon دراین‌باره افزود: «ما بابت رونمایی از GreedFall 2، بازی جدید استودیو اسپایدرز، بسیار هیجان‌زده‌ایم. بسیاری از هواداران خواهان ساخت ادامه بازی بودند. بسیار خوشحالیم که ناشر نسخه جدید محصولی هستیم که کاربرها آن را عمیقا دوست دارند. همچنین ما امیدواریم که GreedFall 2: The Dying World بتواند بازیکن‌های تازه‌‌وارد و علاقه‌مندان به بازی‌های نقش‌آفرینی، داستان عالی، اکشن و فانتزی را هم به خود جذب کند».

در ادامه می‌توانید تریلر بازی GreedFall 2: The Dying World را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. باید صبر کرد و دید که این نسخه چه موارد جدیدی را به گیم‌پلی اضافه می‌کند.

دانلود ویدیو از از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده