// پنجشنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۷

تاخیر بازی Test Drive Unlimited Solar Crown؛ عرضه برای نسل ۹

در گذشته اعلام شده بود که بازی Test Drive Unlimited Solar Crown در سال ۲۰۲۲ عرضه می‌شود، اما به‌تازگی مشخص شد که این بازی تأخیر خورده است.

استودیو Nacon، ناشر Test Drive Unlimited Solar Crown پس از معرفی این بازی اعلام کرده بود که جدیدترین نسخه از سری بازی تست درایو آنلیمیتد در تاریخ ۳۱ شهریور ماه (۲۲ سپتامبر) سال جاری برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ وایکس باکس سری ایکسایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.

این در حالی است که به‌تازگی همین شرکت اعلام کرد که Test Drive Unlimited Solar Crown در تاریخ ذکرشده از راه نمی‌رسد و به سال ۲۰۲۳ موکول شده است. در ادامه مشخص شده که حال با یک بازی نسل نهمی روبه‌رو هستیم و بازی برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه نخواهد شد. تیم سازنده اعلام کرده در راستای «بیشترین استفاده از تکنولوژی‌های کنسول‌های جدید» و «رسیدن به حداکثر کیفیت نهایی برای بازی» این تصمیم را گرفته‌اند. نکته جالب ماجرا این است که هیچ صحبتی در مورد نسخه نینتندو سوییچ بازی نشده است.

دراین‌میان اشاره کنم که اطلاعاتی هم از دو گروه Hong Kong Island به نام‌های Streets و Sharps منتشر شد. هرکدام از این گروه‌ها ساختمان و پایگاه مخصوص‌به خود را دارند. یکی از آن‌ها در یک ساختمان قدیمی است و بیشتر حس و حال فضاهای زیرزمینی را القا می‌کند و پایگاه گروه دیگر در طبقه بالا یک ساختمان شیک و لوکس در منطقه Western District قرار دارد. در میان مکان‌های عمومی که تمامی بازیکن‌ها به‌ آن دسترسی دارند، مکان‌های VIP هم درنظر گرفته شده که تنها مختص‌به اعضای گروه‌های مختلف است. درواقع در این مکان‌ها مأموریت‌های خود علیه سایر گروه‌های بازی دریافت می‌کنید.

درانتها Nacon خبر داد که درحال تدارک یک بتای خصوصی برای Test Drive Unlimited Solar Crown است تا بتواند ازطریق آن بازخوردهای کاربران از این بازی ماشین‌سواری را دریافت کند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که این بتای خصوصی به چه شکل و در چه زمانی دراختیار کاربران قرار خواهد گرفت. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اخبار بازی چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده