نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۱

انتشار تصویر جدید از یک موجود کریه در بازی The Callisto Protocol

گلن اسکافیلد وعده‌ی انتشار اخبار بیشتری از بازی The Callisto Protocol در چند روز آتی را به طرفدارها داد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به زودی جزئیات جدیدی از بازی ترسناک علمی-تخیلی The Callisto Protocol در اختیار طرفدارها قرار می‌گیرد. گلن اسکافیلد، یکی از خالقان مجموعه بازی‌های Dead Space و مدیرعامل استودیو Striking Distance ضمن اعلام این خبر در توئیتر اظهار داشت که اکنون زمان مناسبی برای دنبال کردن کانال‌های بازی کالیستو پروتکل در رسانه‌های اجتماعی است. زیرا اخباری از آن در روزهای آتی منتشر می‌شود.

گلن اسکافیلد در این توئیت نوشت: «اگر هنوز صفحه توییتر CallistoTheGame را دنبال نکرده‌اید، شاید اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار باشد. منتظر انتشار اخباری از بازی باشید. شما تا آن زمان می‌توانید تصویر نمای نزدیک یکی از موجودات بازی را مشاهده کنید که توسط تیم توسعه‌دهنده‌ی درجه یک ما خلق شده است. آن‌ها شگفت‌انگیز هستند. جمعه سیزدهم مبارک! خودتان را آماده کنید». این توئیت با تصویر یکی از موجودات بازی همراه بود که نام آن تاکنون اعلام نشده است. شما می‌توانید این تصویر را در ادامه مشاهده کنید.

موجود منزجرکننده‌ی بازی ترسناک The Callisto Protocol

بازی The Callisto Protocol به‌عنوان یک بازی ترسناک در جهان مجموعه‌ی PUBG مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد تا برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این محصول دلهره‌آور اثری تک‌نفره و داستانی خواهد بود که بازیکن را به سمت تلاش برای بقا در شرایط هولناک سوق می‌دهد. هنوز تاریخ انتشار این بازی اعلام نشده است و طرفدارها باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانند.


منبع GamesRadar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده