نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴

اشاره به بسته الحاقی Elden Ring در گزارش مالی شرکت کادوکاوا

شرکت کادوکاوا در گزارش مالی ۲۰۲۲ به انتشار محتوای اضافی برای بازی Elden Ring اشاره کرد.

بازی Elden Ring تاکنون به موفقیت‌های زیادی دست یافته است و کادوکاوا، شرکت مادر فرام‌سافتور می‌خواهد وضع به همین منوال ادامه یابد. با اینکه تعداد بازیکن‌ها و میزان رشد آن برای یک بازی تک‌نفره تا همین‌جا هم عالی بوده است، شرکت Kadokawa روش‌هایی را بررسی می‌کند تا کاربرها برای زمان طولانی‌تری از بازی لذت ببرند. این احتمالا خبر از توسعه‌ی بسته‌های الحاقی برای بازی الدن رینگ می‌دهد که تاکنون رسما تأیید نشده است.

شرکت کادوکاوا اخیرا گزارش سال مالی ۲۰۲۲ خود را منتشر کرد تا یک دید کلی از واکنش آن‌ها به موفقیت عظیم بازی Elden Ring داشته باشیم. جالب اینکه این شرکت اصلا انتظار چنین فروش بالایی را نداشت. کادوکاوا پیش از سال مالی ۲۰۲۲ تخمین زد که حدود ۱.۳ تا ۱.۸ میلیارد ین سود عملیاتی از بخش گیمینگ به‌دست آورد و در سه‌ماهه‌ی دوم حتی آن را به ۹۰۰ میلیون ین کاهش داد.

شرکت Kadokawa انتظار فروش ۴ میلیون نسخه از بازی الدن رینگ را داشت. ولی این محصول تاکنون ۱۳.۴ میلیون نسخه یا بیش از ۳ برابر برآورد اولیه در سراسر جهان فروش داشته است. در نتیجه بخش گیمینگ کادوکاوا نهایتا موفق به کسب ۵.۲ میلیارد ین شد که بیش از ۵ برابر سود پیش‌بینی‌شده‌ی آن‌ها است. بی‌تردید کادوکاوا می‌خواهد موفقیت‌های بیشتری را به‌دست آورد و در پرسش‌های متداول گزارش مالی اخیر خود نیز به عرضه‌ی محتواهای بیشتر برای Elden Ring اشاره می‌کند.

  • پرسش شماره ۱۱: پیش‌بینی فروش و میزان عرضه‌ی بازی Elden Ring در سال مالی منتهی‌به ۳۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۱ فروردین ۱۴۰۲) چه میزان است؟
  • پاسخ: ما پیش‌بینی فروش و تعداد نسخه‌های فروخته‌شده‌ی بازی‌های مستقل را فاش نمی‌کنیم. ما مشغول بررسی شماری از اقدامات هستیم تا مشتریان بتوانند مدت بیشتری از بازی لذت ببرند.

جای تعجبی ندارد که برنامه‌هایی برای عرضه‌ی بسته‌های الحاقی برای بازی Elden Ring وجود داشته باشد. باید به یاد داشت که آثار قبلی استودیو FromSoftware نیز میزبان محتوای پس از عرضه بودند. بااین‌حال این احتمالا نخستین اشاره‌ی رسمی به محتوای آتی بازی باشد. متأسفانه هنوز برنامه‌ی توسعه‌دهندگان و زمان انتشار محتوای اضافی بازی مشخص نیست و باید زمان بیشتری را برای انتشار جزئیات موثق منتظر بمانیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده