// یکشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶

سنجش علاقه کاربران به Persona 6 در نظرسنجی اخیر اتلوس

نظرسنجی اخیر شرکت Atlus سؤال‌های مختلفی را به محوریت مجموعه Persona مطرح کرد و یکی از آن‌ها میزان علاقه کاربرها به پرسونا 6 است.

جدیدترین نظرسنجی شرکت Atlus، امید هوادارها به تجربه‌ی بازی پرسونا ۶ در آینده را افزایش داد. با اگر از هواداران بازی‌های نقش آفرینی شرقی باشید، قطعا نام اتلوس (Atlus) را شنیده‌اید که از گذشته تابه‌امروز با توسعه‌ی بازی‌هایی مثل Shin Megami Tensei و Persona، سعی کرده تجربیات غنی و سرگرم کننده‌ای را دراختیار مخاطبان این سبک قرار دهد. درگذشته، اتلوس برای عرضه بازی‌های خود پلتفرم‌های متفاوت و ثابتی را انتخاب می‌کرد، اما در سال‌های گذشته شاهد تغییراتی در روند انتخاب پلتفرم‌ها بوده‌ایم.

حال اتلوس برای این بیشتر با جامعه کاربری خود آشنا شود، نظر سنجی را برای کاربران آمریکای شمالی و کاربران ژاپنی منتشر کرده که در جریان آن شاهد سؤال‌های مختلفی با محوریت پرسونا یا سایر مجموعه‌های اتلوس هستیم. برای مثال، یکی از سؤال‌ها این است که کاربران دوست دارند بازی‌هایی مثل پرسونا، شین مگامی تنسی یا حتی سری Etrian Odyssey را روی کدام یک از پلتفرم‌های کامپیوتر، کنسول‌های فعلی یا گوشی‌های موبایل تجربه کنند؟

دراین‌میان سؤال جالبی هم وجود داشت و آن هم این بود که آیا کاربران ترجیح می‌دهند تا یک Persona کاملا جدید مثل Persona 6 را تجربه کنند یا سراغ یک پرسونا در سبک و سیاق دیگر مثل سبک مبارزه‌ای، شبیه‌سازی یا موارد دیگر بروند؟ همچنین در این نظر سنجی سؤال‌هایی با محوریت علاقه کاربران به بازسازی Persona 2 و Persona 3 هم مطرح شده است. باید اشاره کنم که انتشار این نظرسنجی، بدین معنا نیست که بازی‌های ذکرشده روی پلتفرم‌های نام‌برده عرضه می‌شوند. شرکت‌های بازی‌سازی معمولا با نظرسنجی‌های مشابه سعی می‌کنند تا بیش‌ازپیش با علایق جامعه کاربری خود آشنا شوند و آن‌ها را بهتر بشناسند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده