// شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۲

قرارگیری احتمالی بازی های ترسناک Bloober Team در پلی استیشن پلاس

گویا پلی استیشن و بلوبر تیم قراردادی را امضا کردند که در جریان آن شاهد اضافه شدن بازی‌های این استودیو لهستانی به پلی استیشن پلاس خواهیم بود.

با نزدیک شدن به شروع فعالیت سرویس پلی استیشن پلاس جدید شرکت سونی، اخبار جالبی درباره‌ی این سرویس به‌گوش می‌رسد. به‌تازگی مدرکی منتشر شد که به تاریخ ۲۹ فروردین (۱۸ آوریل) مربوط‌ است و در جریان آن شاهد اشاره به توافقی رسمی هستیم که احتمالا بازی‌های بلوبر تیم را به پلی استیشن پلاس اضافه می‌کند.

در توضیحات بخشی از اسناد منتشرشده می‌بینیم که «مجوزی قابل‌توجه و توافق با سونی اینترتینمنت اینتراکتیو» به «انتخاب» بازی‌های بلوبر تیم برای حضور در «سیستم اشتراکی جدید» اشاره می‌کند. احتمال می‌رود در آینده شاهد حضور بازی‌های بلوبر تیم در پلی استیشن پلاس اکسترا و پلی استیشن پلاس پریمیوم باشیم. همچنین در ادامه آمده است: «بلوبر تیم در آینده اطلاعات بیشتری از جمله تاریخ انتشار [بازی‌ها در سرویس] را با گزارش‌های جداگانه اعلام خواهد کرد».

براساس جدیدترین اخبار بازی به نظر می‌رسد سونی برای گسترش PS Plus Extra و PS Plus Premium با توسعه‌دهنده‌ها و شرکت‌های بازی‌سازی مختلفی وارد مذاکره شده است و حضور بلوبر تیم در سرویس آن‌چنان دور از ذهن نیست. آثار ترسناک این استودیو شامل بازی Layers of Fear، بازی Layers of Fear 2، بازی Blair Witch، بازی The Medium و بازی Observer می‌شود و تمامی آن‌ها پتانسیل حضور در سرویس پلی استیشن پلاس سه سطحی و جدید را دارند. دراین‌میان بد نیست به این مورد اشاره کنم که شاید بلوبر تیم درحال کار روی یک بازی Silent Hill جدید باشد که به‌تازگی چند تصویر از آن لو رفت.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که در آینده چه اطلاعاتی حول این موضوع منتشر می‌شود. نظر شما کاربرهای زومجی در این‌باره چیست؟


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده