نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۲

توسعه بازی جهان باز نسل نهمی از مجموعه Dune

طبق آگهی شغلی جدید فانکام، این استودیو قصد دارد نیروهای جدیدی برای توسعه‌ی یک بازی جهان باز نسل نهمی از مجموعه Dune استخدام کند.

طبق گزارش‌های منتشر شده، استودیوی فانکام در حال جذب نیرو برای توسعه‌ی یک بازی جدید از سری Dune است. براساس اطلاعاتی که در این آگهی آمده است، بازی جدید Dune اثری جهان باز و دارای المان‌های سبک بقا بوده که قرار است با الهام از Conan: Exiles، بازی دیگر استودیوی فانکام توسعه یابد و درنهایت به‌عنوان یک اثر نسل نهمی به بازار عرضه شود. این بازی دومین اثر اقتباسی از کتاب‌های Dune به حساب می‌آید که استودیوی فانکام قصد توسعه‌ی آن را دارد.

بازی نخست Dune: Spice Wars نام دارد که اثری در سبک استراتژیک است که از اوایل سال جاری میلادی به‌صورت Early Access روی استیم منتشر شده است. استودیوی فانکام در بیانیه‌ی خود پیرامون ساخت نسخه‌ی جدید سری Dune نوشت: «از دهه‌ی ۹۰ میلادی، فانکام هنر خود را ارتقا داده است و تجربه‌هایی فراموش نشدنی در جهان‌های زیبا را خلق کرده و موفقیت‌های پایداری با توسعه‌ی بازی‌هایی به مانند Conan Exiles به ارمغان آورده است. تصویر هنری از لوگوی سری dune

با ایجاد تیمی از توسعه‌دهندگان با تجربه که از ۳۰ ملیت گوناگون گرد هم آمده‌اند، اکنون به‌دنبال متقاضیان جدیدی هستیم که قصد دارند به بلندپروازانه‌ترین پروژه‌ی ما که در سیاره آراکیس جریان دارد، بپیوندند. آیا می خواهید بخشی از تیم توسعه‌ی بازی بقا-محور و جهان‌باز نسل بعدی ما باشید؟ از شما دعوت می‌کنیم دنیایی را شکل دهید که با فرهنگ عمیق و مضامین ماندگاری ساخته شده است. به ما بپیوندید تا برای همه طرفداران یک بازی Dune بسازیم تا رویای عبور از مناظر همیشه در حال تغییر دنیای آن در شن و ماسه‌های معلق در هوا را تحقق بخشیم».

به‌گفته‌ی فانکام، این بازی جدید قرار است با همکاری استودیوی آلمانی Nukklear توسعه یابد. درنهایت فانکام اعلام کرد که فرایند ساخت این بازی پس از دریافت امتیاز ساخت بازی Dune در سال ۲۰۱۹ شروع شده است. طبق آگهی شغلی فانکام، افرادی که در زمینه‌های طراحی هنری، بازاریابی، تولید و مهندسی مهارت دارند، می‌توانند درخواست عضویت در تیم سازنده‌ی بازی جدید Dune را ارسال کنند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده