نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۲

اضافه شدن Photo Mode و امکانات بیشتر به بازی Deathloop

توسعه‌دهندگان Deathloop از آپدیت جدید این بازی برای پلی استیشن 5 و PC رونمایی کردند که Photo Mode و امکانات Accessibility بیشتر را به بازی اضافه می‌کند.

دثلوپ از استودیو Arkane شرکت بتسدا، شوتر متفاوتی است که بازیکنان را ازطریق بررسی برنامه‌های دشمنان و کسب اطمینان از مهیا بودن شرایط برای یک حمله‌ی بی‌نقص، به سمت حذف Visionaryها به هدف شکستن لوپ می‌فرستد. در این بین بازی دارای لحظاتی است که ثبت آن‌ها می‌تواند یک تصویر باشکوه را از خود به جا بگذارد. سازندگان Deathloop در جدیدترین آپدیت بازی به همین نکته توجه کردند و حالا Photo Mode را تحویل بازیکن‌ها می‌دهند.

علاوه‌بر حالت تصویربرداری، خوش‌بختانه Game Update 3 بیش از ۳۰ گزینه قابل تنظیم را به امکانات Accessibility بازی اضافه می‌کند. بالاتر رفتن سطح Accessibility یک بازی به‌معنی در دسترس بودن بیشتر ویدیوگیم برای بازیکنان محترم دارای شرایط جسمی یا ذهنی خاص است. شما می‌توانید تریلر رسمی آپدیت جدید بازی Deathloop را تماشا کنید و سپس سراغ دانلود آن روی پلی استیشن 5 یا کامپیوتر شخصی بروید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازیکنانی که علاقه‌مند هستند تا در جریان بازی عکس‌های زیبایی را از گیم‌پلی خود به ثبت برسانند، قطعا از اضافه شدن حالت Photo Mode خوشحال خواهند شد. این ویژگی در بخش تک‌نفره‌ی بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. فیلترها و زوایای مختلفی در این بخش قرار دارند که بازیکنان می‌توانند با استفاده از آن‌ها و همچنین تعویض لباس، سلاح و ژست کاراکتر بازی، به ثبت تصویری کامل و زیبا بپردازند.

از میان امکانات Accessibility جدیدی که می‌توانند در گیم‌پلی بازی تأثیرگذار باشند، باید به بهبود جابه‌جایی در منوی بازی، موارد گره‌خورده به رابط کاربری و همچنین گزینه‌های مربوط‌به گیم‌پلی بازی اشاره کرد که در منوی تنظیمات قابل دسترس است.

دث‌لوپ در بررسی زومجی امتیاز ۸.۵ از ۱۰ را به خود اختصاص داد. محمدحسین جعفریان در بخشی از بررسی بازی Deathloop می‌نویسد: «بازی Deathloop آن کارهایی را که می‌خواهد، به شکل عالی انجام می‌دهد. آزادی عمل فراوان و مثال‌زدنی بازیکن با پیشرفت‌های جذاب و قدم به قدم قدرت‌ها و سلاح‌ها کاری می‌کند که محصول مورد بحث در بهترین ساعات خود بتواند تازه، سرگرم‌کننده و جذاب باشد؛ البته برای مخاطبی که به پایه‌واساس گیم‌پلی آن علاقه دارد. این وسط مواردی همچون فراز و فرود عملکرد هوش مصنوعی و تکراری شدن برخی از چالش‌های خط داستانی اصلی بازی طی ساعات پایانی کاری کرده‌اند که دث‌لوپ خالی از ایراد نماند».

برای آشنایی کامل با ویژگی‌های افزوده‌شده به بازی Deathloop در آپدیت جدید، به وبسایت رسمی بتسدا مراجعه کنید. در پایان می‌توانید دیدگاه‌های خود راجع به اخبار بازی را با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده