نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷

عقب افتادن زمان انتشار اولین DLC داستانی بازی Dying Light 2

طبق اعلام استودیوی تکلند، تاریخ عرضه‌ی اولین بسته الحاقی داستانی بازی Dying Light 2 Stay Human تا اواخر تابستان به تعویق افتاد.

امروز استودیوی تکلند اعلام کرد که اولین DLC داستانی بازی Dying Light 2 Stay Human که قرار بود در ماه ژوئن سال جاری عرضه شود، با تأخیر در زمان انتشار مواجه شده و در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این توسعه‌دهنده با استناد به تمایل خود جهت داشتن صداقت و شفافیت با طرفداران اعلام کرد که برای توسعه‌ی این محتوای الحاقی به زمان بیشتری نیاز دارد. سپس استودیوی تکلند در یک نقشه‌ی راه، محتوای الحاقی بازی Dying Light 2 Stay Human را به بازیکنان نشان داد.

به‌گفته‌ی تکلند، در ماه ژوئن Photo Mode به‌همراه فصل اول به‌نام In the Footsteps of a Nightrunner برای بازی Dying Light 2 منتشر خواهد شد. همچنین در این به‌روزرسانی محتویات جدید به مانند مأموریت‌ها، قراردادها، دشمنان، جوایز و سیستم‌های Agent و Rank به بازی اضافه می‌شوند. نکته‌ی جالب این است که استودیوی تکلند فصل دوم را در بازه‌ی زمانی بین سپتامبر تا نوامبر در نظر گرفته است که در آن زمان نیز مأموریت، جوایز و محتویات بیشتری در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

زامبی بازی Dying Light 2

همچنین تیم سازنده برای دومین DLC داستانی بازی Dying Light 2 سلاح‌ها، دشمنان، رویدادها و محتوای اضافی بیشتری در نظر گرفته است. بازی Dying Light 2 Stay Human روی پلتفرم‌هایی چون پی سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شده است. نسخه‌ی نینتندو سوییچ این بازی نیز در اواخر امسال عرضه می‌شود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده