نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۳

درآمد ۲ میلیارد دلاری Apex Legends در طول سه سال

الکترونیک آرتز گزارش داده که بازی Apex Legends از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ بیش از ۲ میلیارد دلار درآمد را برای ناشر این بازی بتل رویال به همراه داشته است.

EA در جریان گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود اعلام کرده که بازی بتل رویال Apex Legends بعد از گذشت سه سال، بیش از ۲ میلیارد دلار برای شرکت درآمدزایی کرده است. کریس سا، مدیر ارشد امور اقتصادی EA تأیید کرده که میزان درآمد خالص Apex Legends نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته و نزدیک به نیمی از درآمد خالص این بازی در طول مدت زمان عرضه‌ی خود، در سال مالی ۲۰۲۲ به‌دست آمده است.

بلیک یورگنسن مدیرمالی سابق EA سال قبل گزارش داده بود که Apex Legends در طول سال مالی ۲۰۲۱ بیش از ۶۰۰ میلیون دلار برای شرکت درآمدزایی داشته تا آمار کلی آن از زمان عرضه‌ی این بازی از یک میلیارد دلار عبور کند.

توسعه‌دهندگان این بازی در استودیوی ریسپاون نیز در ماه آوریل ۲۰۲۱ ادعا کرده بودند که Apex Legends تا به این تاریخ به هدف ۱۰۰ میلیون بازیکن فعال در سراسر جهان دست یافته است. از سوی دیگر، کریس سا در روز سه‌شنبه فصل دوازدهم این بازی را موفق‌ترین فصل آن در طول مدت زمان عملکرد این بازی معرفی کرده بود.

تجربه‌ی بازی Apex Legends روی نینتندو سوییچ

فصل سیزدهم بازی Apex Legends تحت عنوان Saviors از تاریخ دهم ماه می آغاز شده و با معرفی لجند جدید Newcastle و تغییرات زیادی که در نقشه Storm Point اعمال شده، ویژگی‌ها و محتوای مختلفی را برای بازیکنان به همراه داشته است.

در سایر اخبار مرتبط با این بازی، گفته شده که Apex Legends Mobile در تاریخ ۱۷ می (۲۷ اردیبهشت) برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده