نویسنده: هومن فلاحی
// پنجشنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۴

تاخیر عرضه دو بازی Starfield و Redfall تا سال ۲۰۲۳

بتسدا اعلام کرد که عرضه دو بازی Redfall و Starfield تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ عقب افتاده است.

دقایقی پیش بتسدا اعلام کرد عرضه‌ی دو بازی موردانتظار استارفیلد ساخته‌ی استودیوی Bethesda Game Studios و ردفال ساخته‌ی شعبه‌ آستین استودیوی آرکین تا نیمه اول سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاده است.

هنوز دلیل رسمی این تأخیر چندماهه اعلام نشده است، اما بتسدا می‌گوید این تأخیر به سازندگان Redfall و Starfield کمک می‌کند تا بهترین و بهینه‌ترین نسخه از این بازی‌ها را در دسترس هواداران قرار دهند.

اکانت توییتر رسمی بتسدا هم درباره این خبر نوشته است: «می‌خواهیم از همه‌ی طرفداران بابت هیجانی که برای استارفیلد و ردفال دارند تشکر کنیم. این انرژی هر روز بخش بزرگی از انگیزه ما برای چیزی را که در حال ساخت آن هستیم تشکیل می‌دهد. بی‌صبرانه منتظریم تا اولین نمایش کامل گیم‌پلی هر دو بازی Redfall و Starfield را به‌زودی با شما به اشتراک بگذاریم.»

کاراکترهای بازی Redfall در خیابان

بازی Redfall و بازی Starfield در تاریخ نامشخصی از نیمه اول سال ۲۰۲۳ برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی سی عرضه می‌شوند. این دو بازی از روز عرضه روی سرویس ایکس باکس گیم‌ پس نیز قرار خواهند گرفت.

همچنین کنفرانس ایکس باکس و بتسدا در روز یکشنبه، ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) برگزار خواهد شد که انتظار می‌رود تمرکز بخش زیادی از این مراسم روی نمایش گیم‌پلی بازی استارفیلد و ردفال باشد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع The Verge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده