// چهار شنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۹

ادامه همکاری باشگاه های بزرگ فوتبال با شرکت EA پس از تغییر نام بازی فیفا

از سال ۲۰۲۳ میلادی به بعد شاهد انتشار بازی فوتبالی شرکت الکترونیک آرتز با نام EA Sports FC و عدم استفاده‌ی آن از نام FIFA خواهیم بود. اما باشگاه‌های بزرگ از این بازی جدا نخواهند شد.

شرکت EA از سال ۲۰۲۳ دیگر از اسم FIFA برای بازی فوتبال خود استفاده نخواهد کرد. EA Sports FC نام جدید این مجموعه خواهد بود و حتی ظاهرا فدراسیون فوتبال می‌خواهد ساخت بازی‌های FIFA را به شرکت دیگری بسپارد تا به رقابت با EA Sports FC بپردازد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی می‌بینیم که باشگاه‌های معروف مشغول نمایش حمایت خود از سری بازی EA Sports FC شرکت الکترونیک آرتز هستند.

رئال مادرید، لیورپول، منچستر سیتی، تاتنهام، اتلتیکو مادرید و دورتموند تنها برخی از تیم‌هایی هستند که در صفحات رسمی خود که اکثر آن‌ها توسط میلیون‌ها نفر دنبال می‌شوند، به‌صورت رسمی حضور کامل در بازی‌های EA Sports FC را تایید کردند. همچنین همه‌ی آن‌ها به طرفدارهای خود خبر دادند که اطلاعات بیشتر در رابطه با EA Sports FC در ماه ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر خواهد شد.

الکترونیک آرتز به گیمرها گفت که صرفا محتوای رسمی جام جهانی فیفا در EA Sports FC قرار نمی‌گیرد و به جز آن، هیچ‌چیزی از بازی کم نمی‌شود. تغییر نام FIFA به EA Sports FC تاثیری روی بازیکن‌ها، باشگاه‌ها، استادیوم‌ها و لیگ‌های حاضر در بازی فوتبالی شرکت EA ندارد. نباید فراموش کرد که الکترونیک آرتز کاملا مجزا از ارتباطی که با فیفا داشت، با یوفا، لا لیگا، بوندسلیگا و پریمیر لیگ قرارداد امضا کرده است.

بازی EA Sports FC شرکت الکترونیک آرتز

EA می‌گوید که قرارداد نداشتن با فیفا و عدم استفاده از اسم FIFA برای بازی، دست‌وپای این شرکت را برای خلاقیت‌ورزی باز می‌کند. البته چند ماه بعد شاهد عرضه‌ی بازی FIFA 23 خواهیم بود و از سال ۲۰۲۳ میلادی به بعد، EA Sports FC عرضه خواهد شد.


منبع IGN