نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۰

احتمال در دست ساخت بودن بازی Forza Horizon 6

طبق آگهی شغلی استودیو پلی‌گراند گیمز، ظاهرا ساخت بازی Forza Horizon 6 آغاز شده است.

استودیوی پلی گراند گیمز بازی Forza Horizon 5 را در اواخر سال ۲۰۲۱ روانه بازار کرد که با تحسین منتقدان و گیمرها مواجه شد، اما به‌نظر می‌رسد که این استودیو علاوه‌بر‌اینکه سخت مشغول پیشبرد پروژه ریبوت بازی Fable هستند، فرایند جذب نیروی جدید برای ساخت نسخه بعدی بازی Forza Horizon را نیز آغاز کرده‌اند.

پلی‌گراند گیمز آگهی استخدامی جدیدی را در وبسایت GameJobs منتشر کرده که براساس آن، این استودیو به‌دنبال به خدمت گرفتن یک طراح مراحل (Level Designer) برای بازی AAA بعدی خود است. در ادامه‌ی توضیحات این پست، گفته شده که کاندیدای منتخب این شغل به‌عنوان عضوی از تیم توسعه‌دهندگان بازی‌های Forza Horizon به این شرکت خواهد پیوست. بنابراین واضح است که این موقعیت شغلی ارتباطی با Fable یا هیچ IP معرفی نشده‌ی دیگری ندارد.

تصویری از بازی Forza Horizon

«Playground Games به‌دنبال یک Level Designer برای پیوستن به تیم Forza Horizon ما است. این شخص به‌عنوان عضوی از تیم طراح یک بازی AAA، بخش از قابل توجهی از مسئولیت طراحی مراحل این پروژه را برعهده داشته و علاوه‌براین، هم تیمی‌های جوان خود را برای پیشبرد اهداف شرکت هدایت خواهد کرد.» لازم به توضیح است که پلی‌گراند گیمز دارای دو تیم کاملا مستقل است.

واضح است که Forza Horizon 6 باید هنوز در مراحل اولیه‌ی فرایند ساخت قرار داشته باشد و همچنین با‌توجه‌به ادامه پشتیبانی از بازی فورتزا هورایزن 5 از جمله عرضه دو محتوای گسترش‌دهنده در آینده، طرفداران نباید به این زودی‌ها انتظار دیدن این بازی را داشته باشند. بازی Forza Horizon 5 به‌تازگی آپدیت جدیدی را دریافت کرده که درکنار چند فراری و محتوای جدیدی که برای کاربران این بازی ریسینگ تدارک دیده شده، به اصلاح و رفع باگ‌های جزئی بازی می‌پردازد.

زومجی در بررسی بازی Forza Horizon 5 امتیاز بسیار عالی ۹.۵ را داده است. محمدصادق تواضعی در بخشی از نقد می‌نویسد: «پلی‌گراند گیمز با قرار دادن تمامی المان‌ها به بهترین شکل ممکن درکنار هم یک بار دیگر ثابت کرده که تخصص خاصی در ساخت بازی‌های آرکید ریسینگ دارد. البته که طراحی شوکیس‌ها می‌توانست جذابیت بیشتری داشته باشد و شاهد کرش کردن بازی، هرچند کم تعداد، نباشیم.»

در پایان می‌توانید نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده