// سه شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۴

جدول فروش هفتگی انگلستان: ورود Sifu به جمع ۱۰ بازی پرفروش

در جریان هفته منتهی به ۱۷ اردیبهشت ماه و با عرضه نسخه فیزیکی Sifu، شاهد حضور این بازی در جمع ۱۰ ویدیوگیم پرفروش جدول فروش هفتگی انگلستان هستیم.

در جریان هفته گذشته و جدول فروش هفتگی انگلستان بود که بازی Nintendo Switch Sports صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کرده. این در حالی است که در جریان هفته منتهی به ۱۷ اردیبهشت ماه (هفت می) می‌بینیم Nintendo Switch Sports همچنان صدرجدول را دراختیار دارد، اما شاهد موارد جالب دیگری نیز در این جدول هستیم.

در رتبه دوم، بازی Lego Star Wars: The Skywalker Saga قرار دارد و بازی Horizon Forbidden West استودیو گوریلا جایگاه سوم را از آن خود کرده است. این در حالی است که بازی Mario Kart 8 Deluxe چهارم شد و Kirby and the Forgotten Lands جایگاه پنجم را به خود اختصاص داد.

بررسی بازی Horizon Forbidden West (هورایزن فوربیدن وست) استودیو گوریلا شرکت سونی

در نیمه دوم جدول، بازی Pokemon Legends: Arceus ششم و بازی Elden Ring هفتم شده‌اند. در انتها بازی Grand Theft Auto 5 هشتم شده است و Sifu هم در هفته اول حضور خود در جدول فروش هفتگی انگلستان، نهم شده است. دراین‌میان اشاره کنم که نسخه فیزیکی سیفو به‌تازگی عرضه شد و برای همین تازه این بازی مستقل وارد جدول فروش نسخه‌های فیزیکی بازی‌های ویدیویی در بریتانیا شده است. نسخه نینتندو سوییچ Minecraft مجددا به جمع ۱۰ بازی پرفروش چارت انگلستان بازگشت و دهم شده است.

در ادامه می‌توانید ۱۰ بازی پرفروش جدول فروش هفتگی نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها در بریتانیا را مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی و کاربرهای دیگر در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱Nintendo Switch Sports-
۲۲Lego Star Wars: The Skywalker Saga-
۳۴Horizon Forbidden West-
۴۶Mario Kart 8 Deluxe-
۵۹Kirby and the Forgotten Lands-
۶۵Pokemon Legends: Arceus-
۷۷Elden Ring-
۸۸Grand Theft Auto 5-
۹-Sifuهفته اول انتشار
۱۰۱۲نسخه نینتندو سوییچ Minecraftبازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده