نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۰

موفقیت بازی Godfall پس از انتشار روی پلی استیشن پلاس

به‌گفته‌ی استودیوی سازنده‌ی Godfall، انتشار این بازی روی سرویس پلی استیشن پلاس موفقیت‌های زیادی را برای تیم توسعه به همراه داشته است.

بازی Godfall یکی از اولین آثاری بود که برای نسل نهم و کنسول پلی استیشن 5 معرفی شد. بااین‌حال این بازی از منتقدین بازخوردهای متوسطی را دریافت کرد و در جلب رضایت بازیکنان نیز زیاد موفق نبود. حال به‌تازگی استودیوی کانترپلی گیمز اعلام کرد که با وجود واکنش‌های منفی اولیه‌ی بازیکنان، انتشار بازی Godfall روی سرویس پلی استیشن پلاس موفقیت‌های بزرگی را برای تیم سازنده رقم زده است.

درواقع بازی Godfall: Challenger Edition در دسامبر سال گذشته روی اشتراک پریمیوم سرویس پلی استیشن پلاس سونی منتشر شد و بیش از ۲.۵ میلیون بازیکن جدید را جذب کرد. در همین راستا اخیرا دنیل نوردلندر، کارگردان بازی Godfall، در گفت‌وگو با Seasoned Gaming گفت: «ما از استقبال بازیکنان جدید که با انتشار نسخه‌ی Challenger Edition روی سرویس پلی استیشن پلاس رخ داد، هیجان‌زده شدیم.

درواقع نسخه‌ی Challenger Edition در مدت فقط یک ماه موفق شد روی تمامی پلتفرم‌ها بیش از ۲.۵ میلیون بازیکن جدید را برای مبارزه با Aperion جذب کند. از دیدگاه ما، این یک موفقیت بزرگ بود. هدف از انتشار نسخه‌ی Challenger Edition، تقدیم کردن یک اثر ارزشمند به بازیکنان بود که آن‌ها را مستقیما به سمت دو عنصری که بازی Godfall را خاص می‌کنند هدایت کند؛ غرق شدن در ماجراجویی برای قدرت و مشارکت در بسیاری از حالت‌های پایانی بازی به‌همراه دوستان».

بازی Godfall هم‌اکنون در دسترس کاربران پی‌ سی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قرار دارد. 

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده