// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸

پخش تریلر جدید بازی Final Fantasy 16 در آینده نزدیک

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی فاینال فانتزی 14 و فاینال فانتزی 16 اعلام کرد که تریلر جدید بازی Final Fantasy XVI آماده است و به‌زودی پخش می‌شود.

بسیاری از گیمرهای پلی استیشن 5 بی‌صبرانه منتظر از راه رسیدن بازی Final Fantasy 16 شرکت Square Enix هستند. نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده و کارگردان محبوب بازی Final Fantasy 14 چند روز پیش گفت که فاینال فانتزی 16 وارد مراحل پایانی تولید شده است. حالا او در استریم آنلاین جدید اسکوئر انیکس اعلام کرد که تریلر بازی هم آماده است و به‌زودی پخش می‌شود.

براساس صحبت‌های Yoshi-P (لقب نائوکی یوشیدا بین طرفدارها) ظاهرا تریلر قرار بود کمی زودتر به‌دست طرفدارها برسد و برخی از عوامل خاص باعث شدند که زمان پخش آن مقداری تأخیر بخورد. ولی اکنون تریلر آماده است و گویا فاصله‌ی اندکی با تماشای آن داریم.

تهیه‌کننده بازی فاینال فانتزی 16 در استریم امروز تاکید کرد که ساخت اثر به خوبی پیش می‌رود. به‌نظر می‌رسد که تیم سازنده دیگر با همه‌ی انرژی روی رفع باگ‌های بازی کار می‌کند. البته براساس صحبت‌های مطرح‌شده گویا اسکوئر انیکس برای رساندن بازی به شرایط ایده‌آل، ابایی از صرف کردن وقت قابل‌توجه روی صیقل دادن بیشتر محصول ندارد. نائوکی یوشیدا قبلا گفته بود که تریلر جدید فاینال فانتزی 16 را فقط وقتی پخش خواهد کرد که زمان بسیار زیادی تا عرضه‌ی این بازی نقش‌آفرینی باقی نمانده باشد.

باتوجه‌به اینکه بازی Final Fantasy XVI در یکی از کنفرانس‌های سونی معرفی شد و یکی از انحصاری‌های بزرگ کنسول PS5 به شمار می‌آید، عده‌ای فکر می‌کنند که در یک استیت آو پلی یا پلی استیشن شوکیس شاهد پخش تریلر تازه خواهیم بود. در آن سو شاید اسکوئر انیکس برای پخش تریلر سراغ رویداد سامر گیم فست ۲۰۲۲ جف کیلی برود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده