// جمعه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۲

حالت روگ لایک بازی Hitman 3 تاخیر خورد

در ابتدا قرار بود حالت Freelance بازی Hitman 3 در بهار سال جاری میلادی عرضه شود، ولی گیمرها باید در نیمه دوم سال منتظر این حالت روگ لایک باشند.

شرکت IO Interactive، سازنده و ناشر هیتمن 3 در گذشته برنامه خود برای سال دوم عرضه این بازی را منتشر کرده‌ بود و حال شاهد ایجاد تغییر در این برنامه هستیم. در گذشته اعلام شده بود که حالت Freelance که مورد انتظارترین محتوای سال دوم به شمار می‌آید، در بهار سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. اما خبر تأخیر خوردن این حالت اعلام شده است.

فریلنس نام حالت روگ لایک بازی Hitman 3 است که در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی دراختیار کاربران قرار می‌گیرد. استودیو آی‌او اینتراکتیو دراین‌باره می‌گوید: «هیتمن 3 یک بازی موفق بوده است و به‌خاطر این موفقیت، ما اجازه این را داشتیم تا به تیم خود فرصت کافی برای ساخت محتوایی را بدهیم که تا حد امکان به جاه‌طلبی‌های ما نزدیک باشد».

دراین‌میان اشاره کنم که آی‌او اینتراکتیو نقشه Ambrose Island را زودتر عرضه خواهد کرد. کاربرها در ماه ژوئیه (اواخر تیر /اواسط مرداد) می‌توانند نقشه‌ی نام‌برده را تجربه کنند. از نظر داستانی، Ambrose Island با وقایع داستانی Hitman 3 ارتباط دارد و شاهد به‌تصویر کشیده شدن جزئیات بیشتری از داستان سه‌گانه World of Assassination خواهیم بود. قبل از انتشار نقشه، محتوای جدید هیتمن 3 در تاریخ ۳ خرداد (۲۴ می) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و شامل مواردی مثل قراردادهای Featured و Elusive Targetها می‌شود.

نظر شما کاربرهای زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا مایل به تجربه حالت روگ‌لایک بازی Hitman 3 هستید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده