// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸

افزایش احتمال بازگشت بلادبورن در آینده

کالین موریاتی، ژورنالیست و اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی به مخاطب‌ها گفت که Bloodborne در آینده بازمی‌گردد.

بلادبورن بدون شک برای بسیاری از گیمرها یکی از محبوب‌ترین انحصاری‌های پلی استیشن در نسل ۸ است. خیلی‌ها مشتاق رسیدن آن به پلتفرم PC هستند و خیلی‌ها دوست دارند که اجرا شدن بهتر بازی روی PS5 را ببینند. این وسط همواره بعضی از طرفدارها پیش از رویدادهای مختلف، رویای مواجهه با تیزر رونمایی از دنباله بازی Bloodborne را در سر می‌پرورانند. حالا کالین موریاتی، خبرنگار معروف صنعت بازی دوباره به تمام نشدن کار بلادبورن با گیمرها و بازگشت آن در آینده اشاره کرد.

موریاتی بیشتر از ۱۲ سال مشغول کار در IGN بود و مقام‌های بالایی در آن رسانه داشت. او حالا به‌عنوان موسس و مدیرعامل Last Stand Media مخاطب‌های زیادی دارد. این اینسایدر و ژورنالیست در برخی از قسمت‌های پادکست Sacred Symbols که با تمرکز روی پلتفرم پلی استیشن به تحلیل و موشکافی اخبار بازی می‌پردازد، سراغ ارائه‌ی گزارش اختصاصی به تماشاگرها و شنوندگان می‌رود.

قسمت ۲۰۰ پادکست Sacred Symbols برای جشن گرفتن موفقیت لست استند مدیا و رده‌بندی برترین بازی‌های پلی استیشن 4 به‌عنوان یک رویداد حضوری برگزار شد. کالین موریاتی وقتی نوبت به صحبت در رابطه با بلادبورن رسید، در جمله‌ای کوتاه و هیجان‌انگیز خطاب به صدها گیمر حاضر در سالن گفت: «از من بشنوید که هنوز پایان کار Bloodborne را ندیده‌اید».

محیط کم‌نور با فضاسازی خاص در بازی Bloodborne (بلادبورن) پلی استیشن سونی

ما نمی‌دانیم که موریاتی این‌جا دقیقا به بازگشت بلادبورن در آینده با چه اثری اشاره می‌کند. آیا قرار است ریمستر بازی Bloodborne برای پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی در آینده از راه برسد؟ آیا ممکن است که بلادبورن ۲ را ببینیم؟

در هر حالت وی انقدر اعتبار پیدا کرده است که صحبت‌های وی بارها توسط رسانه‌های مختلف به‌عنوان گزارش‌های قابل‌توجه پوشش داده شوند. براساس گزارش رسانه ComicBook گویا موریاتی نخستین شخصی بود که قبل از عرضه‌ی نسخه‌ی بهبودیافته دیمنز سولز و رچت و کلنک جدید به در دست تولید بودن آن‌ها اشاره کرد. چندین و چند ماه قبل شاهد عرضه‌ی بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و ریمیک بازی Demon's Souls برای کنسول PS5 بودیم تا آن ادعاهای شخص مورد بحث درست از‌ آب دربیایند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید که بلادبورن در چه زمان و به چه شکل بازمی‌گردد؟ البته شاید باور دارید که هیچ‌کدام از شایعات را نباید جدی گرفت و اصلا قرار نیست این اتفاق رخ بدهد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده