نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۸

فروش ۱۲ میلیون نسخه‌ای بازی های Deus Ex: Human Revolution و Mankind Divided

در جریان تصاحب بیشتر از ۵۰ بازی و سه استودیو اسکوئر انیکس توسط شرکت امبریسر گروپ آماری از میزان فروش بازی‌های Deus Ex اعلام شد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مجموع فروش بازی Deus Ex: Human Revolution و بازی Deus Ex: Mankind Divided در سراسر جهان از مرز ۱۲ میلیون نسخه عبور کرده است. این اطلاعات در جریان پخش زنده‌ای در دسترس قرار گرفت که برای اعلام خبر توسط امبریسر گروپ پخش شد.

این آمار شامل فروش بازی Deus Ex و بازی Deus Ex: Invisible War نیست و درعوض مجموع فروش بازی Deus Ex: Human Revolution، بازی Deus Ex: Human Revolution Director’s Cut و بازی Deus Ex: Mankind Divided را نشان می‌دهد. آماری از تعداد دانلودهای پولی بازی Deus Ex: Go نیز در پخش زنده‌ی اخیر ارائه شد. شما می‌توانید ویدیو این پخش زنده را در ادامه‌ی مطلب تماشا کنید.

دانلود از آپارات

بازی Deus Ex: Go اثری شبیه‌به Lara Croft: Go است که بازیکن‌ها در آن برای تکمیل پازل‌ها و نابودی دشمنان پا به نقشه‌های متفاوتی می‌گذارند. این بازی مبتنی‌بر نوبت برخی از المان‌های بازی Deus Ex: Human Revolution ازجمله هک کردن و ضربات ویژه‌ی  آدام جنسن برای از پا درآوردن دشمنان را در خود دارد.

استودیو ایداس مونترال بازی Deus Ex: Human Revolution را در سال ۲۰۱۱ منتشر کرد که کنترل آدام جانسن را به بازیکن‌ها محول می‌کرد. این بازی دارای نوعی درخت مهارت بود که امکان استفاده از امتیاز‌ها برای کسب قابلیت‌های گوناگون را برای گیمرها فراهم می‌کرد؛ از تقویت مهارت‌های هک گرفته تا ارتقا میزان سلامتی و زره. بازی موبایل Deus Ex: The Fall در سال ۲۰۱۳ و بازی Deus Ex: Mankind Divided نیز در سال ۲۰۱۶ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.


منبع SiliconEra
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده