نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۷

انتشار تریلر گیم پلی جدید فصل ۱۳ بازی Apex Legends

ریسپاون اینترتینمنت تریلر جدیدی از گیم‌پلی فصل ۱۳ بازی Apex Legends موسوم به Saviors را پخش کرد که در آن از لجند جدید Newcastle، تغییرات Storm Point و موارد دیگر رونمایی می‌کند.

با نزدیک شدن به زمان شروع فصل سیزدهم بازی Apex Legends، بازی‌سازهای استودیو ریسپاون اینترتینمنت اطلاعات بیشتری را در اختیار جامعه‌ی بازیکنان قرار می‌دهند. در همین راستا، تریلر گیم‌پلی جدیدی برای Season 13: Saviours پخش شده که در ادامه قابل ملاحظه است.

دانلود از آپارات

این ویدیو نگاهی به لجند تازه‌وارد بازی به نام Newcastle دارد که با لقب Hero of Harris Valley شناخته می‌شود و توانایی‌های منحصربه‌فردی دارد. نیوکسل که احتمالا برادر گمشده‌ی Bangalore است، می‌تواند سپر محافظ قابل حملی را برای حفاظت از هم تیمی‌های آسیب دیده‌ی خود ایجاد کند یا از یک سپر بزرگ برای محافظت از کل تیم بهره ببرد.

علاوه‌بر این، در این ویدیو تغییرات ایجادشده در نقشه Storm Point و IMC Armoryهای جدیدی که در نقاط مختلف نقشه قابل دسترسی هستند به همراه آیتم‌های ظاهری بتل پس جدید بازی به نمایش گذاشته می‌شوند. ضمنا حالت Ranked بازی نیز به‌صورت کامل بازسازی شده است که البته در این ویدیو به آن اشاره‌ای نمی‌شود.

استودیو Respawn Entertainment شرکت EA تأیید کرده که بازی Apex Legends Mobile نیز در همین ماه برای اندروید و iOS منتشر خواهد شد. از آن‌جایی که بازی Apex Legends موبایل کاملا جدا از بازی Apex Legends کنسول‌ها و PC کار می‌کند، این محصول جدید ریسپاون قرار است بتل پس‌ها و آیتم‌های تزئینی مخصوص خود را داشته باشد؛ به همراه مواردی ویژه که بازیکن با تجربه‌ی بازی موفق به کسب آن‌ها می‌شود.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده