// دوشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹

خرید بازی Tomb Raider و سه استودیو اسکوئر انیکس توسط امبریسر گروپ

شرکت امبریسر گروپ با پرداخت ۳۰۰ میلیون دلار صاحب بیشتر از ۵۰ بازی اسکوئر انیکس و سه استودیو بازی‌سازی غربی این شرکت ژاپنی خواهد شد.

سری بازی Thief، سری بازی Tomb Raider، سری بازی Deus Ex، سری بازی Legacy of Kain و در کل بیشتر از ۵۰ بازی شرکت اسکوئر انیکس در آینده متعلق به شرکت Embracer Group خواهند بود. امبریسر گروپ که می‌دانستیم امسال برنامه‌های زیادی برای خریدهای بیشتر دارد، هم تمامی این بازی‌ها و هم سه استودیو بازی‌سازی غربی شرکت Square Enix را مال خود خواهد کرد؛ استودیو Crystal Dynamics، استودیو Eidos-Montréal و استودیو Square Enix Montreal.

براساس جدیدترین اخبار بازی گویا بعد از انجام این خرید، تعداد استودیوهای شرکت Embracer Group به ۱۱۸ می‌رسد و تعداد IPهای متعلق به آن از ۹۰۰ فراتر می‌رود. شرکت امبریسر گروپ برای انجام این خرید گسترده، ۳۰۰ میلیون دلار را به‌صورت نقد پرداخت خواهد کرد.

لوگو شرکت Embracer Group (امبریسر گروپ)

لارس وینگفورس، مدیرعامل امبریسر گروپ گفت: «ما برای خوش‌آمدگویی به این استودیوها هیجان‌زده‌ایم. ما این مجموعه‌های فوق‌العاده، استعدادهای قرارگرفته در کلاس جهانی و سابقه‌ی آن‌ها در عالی بودن طی دهه‌های گذشته را می‌شناسیم. ملاقات با تیم‌های مدیریت استودیوها و گفت‌وگو درباره‌ی برنامه‌های آینده بسیار لذت‌بخش بوده است؛ برنامه‌های متمرکز روی اینکه چه‌طور آن‌ها می‌توانند به جاه‌طلبی‌های خود برسند و بخشی عظیم از امبریسر باشند».


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده