نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۹

Psychonauts 2 پرفروش‌ترین بازی استودیو دابل فاین

کارگردان هنری Psychonauts 2 اعلام کرد که این بازی پرفروش‌ترین بازی استودیو دابل فاین تا به امروز بوده است.

استودیو دابل فاین پروداکشنز بازی Psychonauts 2 را در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد و آن را در ماه اوت سال گذشته در دسترس بازیکن‌ها قرار داد. با اینکه این بازی پلتفرمر با تحسین بسیاری از منتقدها مواجه شد، اما تابه‌حال میزان فروش آن رسما اعلام نشده است. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که لیست تیتر-مونتگومری، کارگردان هنری سایکوناتز ۲ با انتشار یک توئیت برآوردی از میزان فروش آن ارائه کرده است.

لیست تیتر-مونتگومری در این توئیت اظهار داشت: «روز دروغ آوریل آخرین روز فعالیت من در استودیو Double Fine بود. در طول ۴ سال گذشته چیزهای زیادی در زمینه‌ی کاری خودم آموختم. سپاسگزارم که برای خلق دنیای بازی Psychonauts 2 به من اعتماد کردید. در سایه‌ی مدیریت من، پرفروش‌ترین بازی تاریخ استودیو دابل فاین عرضه شد که بالاترین امتیاز را کسب کرده است». با اینکه آمار دقیق فروش سایکوناتز ۲ ارائه نشده است، اما نخستین بازی مجموعه تا دسامبر ۲۰۱۵ تقریبا ۱.۷ میلیون نسخه فروش داشت؛ اثری که در آوریل سال ۲۰۰۵ در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت.

احتمالا درحال‌حاضر میزان فروش بازی Psychonauts از این میزان نیز فراتر رفته است. جالب اینکه ظاهرا فروش بازی سایکوناتز ۲ در این زمان کوتاه از نسخه‌ی قبلی پیشی گرفته است. البته مقدار فروش نسخه‌ی دوم تابه‌حال توسط شرکت مایکروسافت و استودیو دبل فاین اعلام نشده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات دقیق منتظر بمانیم. چندی قبل استودیو دابل فاین تأیید کرد که درحال‌حاضر روی چندین پروژه‌ی مختلف کار می‌کند.

بازی Psychonauts 2 درحال‌حاضر در پلتفرم‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و کامپیوتر قابل تجربه است. مشترک‌های سرویس گیم پس می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه به تجربه‌ی این بازی بپردازند. سایکوناتز ۲ توانست در بررسی زومجی نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را کسب کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده