نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۳

رونمایی از کنسول و کنترلرهای ایکس باکس سری اس با طرح Doctor Strange 2

مایکروسافت از یک نسخه سفارشی کنسول ایکس باکس سری اس و ۴ کنترلر آن با طرحی از فیلم Doctor Strange In The Multiverse Of Madness رونمایی کرد.

شرکت Microsoft از طرح ویژه‌ی فیلم جدید Doctor Strange in the Multiverse of Madness روی کنسول و کنترلرهای ایکس باکس سری اس رونمایی کرد. کاربرها می‌توانند با حضور در قرعه‌کشی. شانس به دست آوردن این محصول ویژه را داشته باشند. درواقع چهار طرح متمایز روی کنترلرهای جدی ایکس باکس نقش بسته که هریک به شخصیت‌های فیلم جدید دکتر استرنج تعلق دارد. این طرح‌ها شامل کاراکترهای دکتر استرنج، اسکارلت ویچ، ونگ و امریکا چاوز می‌شوند و به‌گفته‌ی مایکروسافت، از بافت و اجزای قابل تشخیص و منحصربه‌فردی برخوردار هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند با بازنشر توییتی که تصویر و لینک آن‌ را در ادامه ملاحظه می‌کنید، شانس خود را برای برنده شدن این کنسول و هر چهار کنترلر آن امتحان کنند.

ایکس باکس سری اس و کنترلرهای آن با طرح Doctor Strange In The Multiverse Of Madness

لینک شرکت در قرعه کشی مایکروسافت

واضح است که این قرعه کشی مایکروسافت، درواقع تبلیغی برای اکران فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness است که هفته آینده و تاریخ ششم ماه می (۱۶ اردیبهشت) در سینماها روی پرده خواهد رفت.

بندیکت کامبربچ، الیزابت اولسن، بندیکت وانگ، چیویتل اجیوفور، ریچل مک‌آدامز، سوچیل گومز، پاتریک استوارت و مایکل استولبارگ از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سم ریمی، کارگردان سه‌گانه فیلم Spider-Man و سه‌گانه فیلم Evil Dead، وظیفه کارگردانی و مایکل والدرون، سازنده سریال Loki به‌همراه جید برتلت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Doctor Strange 2 را بر عهده داشته‌اند.

در پایان نظرات خود را در این‌باره با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع gameinformer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده