// جمعه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۱۷

فاینال فانتزی 16 به اواخر دوران تولید رسید

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy XVI اعلام کرد که این اثر به مراحل پایانی تولید خود رسیده است.

از چند ماه قبل براساس اخبار بازی رسمی می‌دانیم که نمایش جدید فاینال فانتزی 16 در فصل بهار سال جاری از راه می‌رسد. به‌تازگی نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده‌ی محبوب Final Fantasy 16 اعلام کرد که بازی وارد فاز نهایی تولید شده است. او در مصاحبه با مجله Uniqlo نه‌تنها به نزدیک شدن Final Fantasy XVI به پایان یافتن ساخت اشاره داشت، بلکه از تلاش تیم برای ارائه‌ی یک تجربه‌ی داستانی مناسب در این بازی تک‌نفره گفت.

در بخشی از صحبت‌های یوشیدا می‌خوانیم: «ما اکنون به اواخر ساخت بازی FF16 رسیده‌ایم. هدف‌مان این است که تجربه‌ی گیم‌پلی تک‌نفره و روایت داستان در فاینال فانتزی 16 به هماهنگی بهتر برسند».

نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 14 و بازی Final Fantasy 16

(نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده بازی Final Fantasy 14 و بازی Final Fantasy 16)

یوشیدا که خیلی از طرفدارها او را با لقب Yoshi-P مورد خطاب قرار می‌دهند و بارها به‌خاطر علمکرد درخشان خود در مقام تهیه‌کننده و کارگردان فاینال فانتزی 14 ستایش شده است، از تفاوت‌های فاینال فانتزی 16 با آن بازی آنلاین می‌گوید: «برخلاف یک بازی آنلاین که همزمان بازیکن‌های مختلف را نشان می‌دهد، فاینال فانتزی 16 متمرکز روی یک نفر است. در نتیجه کیفیت غرق شدن در داستان در آن، متفاوت [با بازی آنلاین] خواهد بود. احساس می‌کنم که داستان بازی بسیار عمیق می‌شود».

او امیدوار است که فاینال فانتزی 16 بتواند بازیکن‌های قدیمی مجموعه را نیز جذب کند؛ افرادی که شاید در دل بزرگ‌سالی، بازی‌ها را کم‌وبیش فراموش کردند. نائوکی یوشیدا گفت: «امیدوارم که این تجربه، اشتیاق را به وجود افرادی برگرداند که بزرگ شدند، جامعه را شناختند، با خود گفتند که زندگی واقعی به اندازه‌ی بازی آسان نیست و همین آن‌ها را از فاینال فانتزی دور کرد. بازی را در حالی می‌سازم که به همین فکر می‌کنم».

بازی Final Fantasy 16 در تاریخی نامشخص برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد.


منبع RPG Site
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده