// چهار شنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۶

A Plague Tale: Requiem در میان بازی های جشنواره ترایبکا ۲۰۲۲

برگزارکنندگان جشنواره ترایبکا در سال ۲۰۲۲ اعلام کردند که امسال کدام بازی‌ها با دموهای خود وارد این رویداد می‌شوند.

جشنواره فیلم Tribeca طی چند سال اخیر علاوه‌بر آثار سینمایی به بازی‌های ویدیویی نیز توجه کرده است. به همین خاطر هر سال بخشی از این رویداد با نام Tribeca Games Festival برگزار می‌شود و در آن شاهد بازی‌های مختلفی هستیم که با دموهای خود در جشنواره شرکت می‌کنند. مثلا سال قبل نمایش طولانی گیم‌پلی بازی Kena: Bridge of Spirits در جشنواره ترایبکا پخش شد. اکنون در جدیدترین اخبار بازی اعلام شده است که کدام بازی‌ها قدم به جشنواره ترایبکا سال ۲۰۲۲ می‌گذارند.

بازی American Arcadia، بازی As Dusk Falls، بازی A Plague Tale: Requiem، بسته الحاقی The Delicious Last Course بازی Cuphead، بازی Immortality، بازی The Cub، بازی Thirsty Suitors، بازی Venba و صدالبته بازی Oxenfree II: Lost Signals در جشنواره ترایبکا امسال شرکت می‌کنند. این ۹ ویدیوگیم در حال ساخت توسط هیئت رسمی داورها انتخاب شدند. حالا باید صبر کرد و دید که کدام بازی ویدیویی می‌تواند امسال جایزه‌ی جشنواره ترایبکا را کسب کند.

دختر موقرمز بازی Oxenfree 2: Lost Signals استودیو مستقل اسکول نایت

ثبت‌نام برای تجربه‌ی دموها در تاریخ ۲ مِی/مه (۱۲ اردیبهشت) آغاز می‌شود. اگر امسال هم شاهد برگزاری این بخش از رویداد به مانند سال قبل باشیم، احتمالا بازیکن‌ها از خانه هم می‌توانند با اینترنت پرسرعت به تجربه‌ی دموها روی پلتفرم PC بپردازند. در این بین مشخص شد که تجربه‌ی دمو بازی A Plague Tale: Requiem حدود ۴۰ دقیقه زمان می‌برد و تیم سازنده‌ی بازی Oxenfree II: Lost Signals یک دمو حدودا ۲۵ دقیقه‌ای را برای ترایبکا آماده کرده است.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده