نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۴

افزایش احتمال عرضه ریمیک بازی The Last of Us در آینده نزدیک

اطلاعات اکانت لینکدین یکی از اعضای استودیو ناتی‌داگ احتمالا به توسعه‌ی ریمیک بازی The Last of Us اشاره می‌کند.

از سال ۲۰۲۱ پیش گزارش‌هایی مبنی‌بر تولید یک بازسازی کامل از بازی The Last of Us برای پلی استیشن 5 به گوش می‌رسد. ظاهرا استودیو ناتی‌داگ وظیفه‌ی توسعه‌ی ریمیک را برای کنسول PS5 برعهده دارد و تیم Visual Arts شرکت سونی به‌عنوان استودیو پشتیبان روی این پروژه کار می‌کند. با اینکه بازی The Last of Us Remake هنوز رسما معرفی نشده است، اما شواهد بیشتری نشان می‌دهد که احتمالا این وضع در آینده‌ی نه‌چندان دور تغییر خواهد کرد. در این بین، رسانه VGC از منابع خود شنید که کار ساخت ریمیک بازی The Last of Us تقریبا تمام شده است.

همان‌طور که در انجمن ResetEra گیمرها به آن اشاره کردند، پروفایل لینکدین کور هانگ، عضو تیم تضمین کیفیت استودیو ناتی داگ نشان می‌دهد که او در «آزمون تضمین کیفیت و پشتیبانی توسعه‌ی یک پروژه‌ی ریمیک معرفی‌نشده» مشارکت داشته است. باتوجه‌به گزارش‌های ماه‌های اخیر، این پروژه به احتمال زیاد تنها می‌تواند به ریمیک لست آو آس اشاره داشته باشد. شما می‌توانید تصویری از پروفایل لینکدین کوری هانگ را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

صفحه لینکدین تستر تضمین کیفیت ناتی داگ

جالب اینکه آگهی شغلی اخیر پلی استیشن نیز ظاهرا به توسعه‌ی بازسازی The Last of Us اشاره داشت. یکی از انیماتورهای تیم Visual Arts استودیوهای پلی استیشن هم اخیرا به پروژه‌ی بزرگ مقیاسی اشاره کرد که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ درنظر گرفته شده است.

گزارش‌های تام هندرسون در اوایل سال جاری نیز حاکی از آن بودند که توسعه‌ی بازی The Last of Us Remake «تقریبا تمام» شده است و این ریمیک درکنار بازی مولتی‌پلیر بزرگ و جدید لست آو آس در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. بازی چندنفره‌ی یادشده در استودیو ناتی داگ درحال توسعه است.

جالب این‌جا است که هندرسون به نسخه PS5 لست آو آس پارت ۲ هم اشاره کرده بود. در نتیجه بعید نیست که سونی با قرار دادن ریمیک بازی The Last of Us، نسخه PS5 بازی The Last of Us Part II و بازی چندنفره‌ی جدید ناتی داگ درکنار یکدیگر بتواند یک کالکشن باکیفیت و جذاب از TLoU را روی کنسول پلی استیشن 5 به‌دست گیمرها برساند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده