نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۷

پشتیبانی کامل Borderlands 3 از کراس-پلی در هفته های آتی

بازیکنان پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 نیز به‌زودی می‌توانند با قابلیت کراس-پلی به تجربه‌ی بازی Borderlands 3 با گیمرهای سایر پلتفرم‌ها بپردازند.

قبلا اگر بازی Borderlands 3 را روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 بازی می‌کردید، درواقع یکی از قابلیت‌های کلیدی موجود در نسخه‌های دیگر یا همان کراس-پلی را از دست می‌دادید. این بازی لوتر شوتر از زمان عرضه در سال ۲۰۱۹ امکان تجربه‌ی بازی با کاربران سایر پلتفرم‌ها را برای نسخه‌های PS4 و PS5 فراهم نکرده است. با رواج بیشتر قابلیت کراس-پلی در بازی‌های چندنفره‌ی برجسته، دیدن این محدودیت کمی ناامیدکننده بود. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت گیرباکس مشغول کار روی افزودن این قابلیت به نسخه‌های پلی استیشن بوده است.

شرکت گیرباکس با انتشار توئیت جدیدی تأیید کرد که کراس-پلی بوردرلندز 3 در فصل بهار به کنسول‌های شرکت سونی راه می‌یابد تا درنهایت شاهد پشتیبانی کامل از این قابلیت در بازی Borderlands 3 باشیم. در این توئیت آمده است: «در اواخر بهار امسال پشتیبانی کامل از کراس-پلی به نسخه‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، گوگل استیدیا و کامپیوتر بازی بوردرلندز ۳ اضافه می‌شود. منتظر اعلام تاریخ دقیق فعال‌سازی آن در آینده‌ی نزدیک باشید». مدتی قبل بازی Tiny Tina’s Wonderlands، اسپین‌آف مجموعه‌ی Borderlands با پشتیبانی کامل از قابلیت کراس پلی در همه‌ی پلتفرم‌ها از جمله پلی استیشن عرضه شد.

زمانی که قابلیت کراس-پلی در همه‌ی پلتفرم‌ها فعال شود، کاربران پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 قادر خواهند بود تا با کاربران پلتفرم‌های ایکس باکس، گوگل استیدیا و کامپیوتر (در بستر فروشگاه اپیک گیمز و استیم) به تجربه‌ی بازی Borderlands 3 بپردازند. هنوز تاریخ دقیق فعال‌سازی این قابلیت اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که در بهار سال جاری باید منتظر آن باشیم. بنابراین نباید زمان زیادی تا اعمال کراس-پلی روی تمام پلتفرم‌ها باقی مانده باشد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده