نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۲

توسعه ریمیک بازی System Shock تقریبا تمام شده است

لری کوپرمن، مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار استودیو Nightdive اعلام کرد که توسعه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر System Shock Remake تقریبا به پایان رسیده است و کار روی نسخه‌های کنسولی هنوز ادامه دارد.

مدت زیادی است که طرفدارها منتظر تجربه‌ی بازی System Shock Remake هستند. این ریمیک که اولین‌بار در سال ۲۰۱۶ معرفی شد، از مدت‌ها پیش در استودیو نایت‌دایو مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا توسعه‌ی بازی به مرحله‌ای رسیده است که دیگر فاصله‌ی زیادی تا انتشار ندارد.

لری کوپرمن، مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار استودیو Nightdive اخیرا در گفت‌وگو با رسانه‌ی ویندوز سنترال گفت که توسعه‌ی بازسازی System Shock «تقریبا تمام» شده است. ظاهرا میزان پیشرفت تولید نسخه‌ی کامپیوتر بیش از سایر نسخه‌ها بوده است و استودیو نایت‌دایو کار روی تمام سلاح‌ها، دشمنان و دیگر عناصر را به پایان رسانده است. بااین‌حال کار روی نسخه‌های کنسولی ریمیک سیستم شاک همچنان ادامه دارد. لری کوپرمن می‌گوید که آن‌ها می‌خواهند این بازی را به‌طور همزمان روی همه‌ی پلتفرم‌ها عرضه کنند تا همه‌ی بازیکن‌ها در یک زمان بتوانند به تجربه‌ی آن بپردازند.

در دسامبر سال گذشته تأیید شد که بازسازی System Shock تحت برند تجاری تازه Prime Matter متعلق به شرکت Koch Media عرضه خواهد شد. این بازی برای انتشار در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۲ در دسترس قرار می‌گیرد، اما سخنی از زمان دقیق عرضه‌ی آن به میان نیامده است. بازی سیستم شاک ریمیک در زمان انتشار در دسترس کاربرهای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایمس باکس وان قرار می‌گیرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده