نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۴

احتمال استفاده از عناصر بازی لغوشده Star Wars در بازی تازه ایمی هنیگ

ظاهرا ایمی هنیگ از برخی از المان‌های بازی لغوشده‌ی Star Wars در بازی جنگ ستارگان آتی شرکت اسکای‌دنس بهره می‌گیرد.

بازی Star Wars در دست تولید ایمی هنیگ به‌نوعی قصد احیای بازی لغوشده‌ی شرکت الکترونیک آرتز را دارد که با اسم رمز Ragtag شناخته می‌شد. مدت‌ها قبل از اینکه این بازی‌ساز برای بار دوم فرصت کار روی اثری از جهان جنگ ستارگان را به‌دست بیاورد، مشغول توسعه‌ی یک بازی تک‌نفره از این مجموعه برای استودیو ویسرال گیمز بود. بااین‌حال شرکت الکترونیک آرتز که از فروش بازی تک‌نفره‌ی Star Wars اطمینان نداشت، نهایتا تصمیم به لغو آن گرفت.

همان‌طور که AccountNgt، اینسایدر شناخته‌شده‌ی صنعت بازی‌ها گزارش می‌دهد، بازی Star Wars شرکت اسکای‌دنس با اسم رمز Project Walton مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و وقایع آن در دوره‌ی کلاسیک ائتلاف شورشی (Rebel Alliance یا اتحاد برای بازگرداندن جمهوری) اتفاق می‌افتد که پروژه‌ی Ragtag در آن جریان داشت. دراین‌میان رسانه‌ی Bespin Bulletin در زمینه‌ی گردآوری جزئیات لورفته از پروژه‌ی Ragtag پا را یک قدم فراتر گذاشت؛ پروژه‌ای که گویا افراد زیادی فرصت دیدن بخش‌هایی از داستان آن را داشتند.

ظاهرا قهرمان اصلی بازی Ragtag یک مرد جذاب دارای ویژگی‌های ظاهری نیتن دریک با نام داجر بون بود که نولان نورث وظیفه‌ی صداپیشگی آن را برعهده داشت. همکار این کاراکتر نیز یک زن ۳۰ ساله با نام رابی ماتوکس بود که در سطح ۱۳۱۳ به‌عنوان یک فرد یتیم بزرگ شد.

در طرح اولیه‌ی بازی، داجر بون یک تپانچه‌ی دارای نوعی قلاب به دست می‌گرفت که امکان شلیک را برای او فراهم می‌کرد. از قرار معلوم بازی Ragtag در سیاره‌ی صحرایی تاتویین جریان داشت و داستان آن از جایی شروع می‌شد که داجر و رابی برای ملاقات با جابای هات یک اسپیدر را می‌ربایند. جابای هات در این بازی تلاش دارد تا از قدرت گرفتن قبیله‌ی رنگ در تاتویین جلوگیری کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده