نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۲

اضافه شدن سه بازی سگا جنسیس به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

با اعلام نینتندو، سه بازی کلاسیک Shining Force 2 ،Sonic Spinball و Space Harrier 2 از کنسول سگا جنسیس به سرویس Nintendo Switch Online اضافه شده‌اند.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، بازی‌های کلاسیک کنسول سگا جنسیس به‌نام‌های Shining Force 2، Space Harrier 2 و Sonic the Hedgehog Spinball اکنون روی کنسول نینتندو سوییچ قابل بازی هستند. کاربران برای تجربه‌ی این بازی‌های کلاسیک باید اشتراک سرویس Nintendo Switch Online + Expansion Pack را خریداری کنند که هزینه‌ی ۵۰ دلار در سال را به‌همراه دارد.

بازی Shining Force 2 یک اثر نقش‌آفرینی تاکتیکال است که به‌عنوان ادامه‌ی نسخه‌ی اول توسعه یافته است. بااین‌حال تجربه‌ی این بازی برای طرفداران آثار کلاسیک سگا جنسیس بدون نیاز به تجربه‌ی نسخه‌ی اول همچنان لذت بخش خواهد بود. این بازی یکی از بهترین آثار سبک خود به شمار می‌آید که با دنیای بزرگ و گزینه‌های رزم زیاد خود می‌تواند بازیکنان را سرگرم کند.

بااین‌حال بازی Sonic the Hedgehog Spinball که به اختصار Sonic Spinball نامیده می‌شود، یکی از کم‌طرفدارترین آثار سری سونیک به شمار می‌آید؛ چرا که پیاده‌سازی سیستم کنترل بازی با دقت کافی انجام نشده است. همچنین بازی Space Harrier 2، یکی از عناوین اصلی زمان انتشار کنسول سگا جنسیس بوده است. این بازی یک شوتر ریلی است که بازیکنان را به دل نبرد با دشمنان عجیب در سرزمین‌های فانتزی و تسخیر شده می‌برد.

شما می‌توانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده