نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۷

جزئیات و زمان انتشار بسته الحاقی Outriders: Worldslayer

استودیوی People Can Fly تریلر و تصاویر جدیدی از اولین بسته الحاقی پولی بازی Outriders به نام Worldslayer منتشر کرده و سپس تاریخ انتشار آن را با طرفداران در میان گذاشته است.

براساس تأیید استودیوی سازنده بازی Outriders، اولین بسته الحاقی خریدنی این بازی موسوم به Worldslayer قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن (۹ تیر) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، PS4، پلی استیشن 5 و گوگل استیدیا منتشر شود.

دانلود از آپارات

محتوای بسته الحاقی Worldslayer شامل یک داستان جدید است که بازیکنان در آن با آنتاگونیست جدیدی به نام Ereshkigal مواجه می‌شوند. بازیکنان تازه وارد می‌توانند ازطریق تکمیل کمپین داستانی بازی یا ارتقاء سطح ۳۰ مستقیماً محتوای این DLC را تجربه کنند. البته این داستان جدید تنها آغازگر محتوای این بسته الحاقی است که شامل یک درجه سختی جدید در سطح Apocalypse و یک تجربه پایانی جدید در Trial of Tarya Gratar می‌شود.

در ادامه حدود صد آیتم جدید Legendary، تجهیزات بیشتر، زره مخصوص Apocalypse، سیستم PAX Tree و Ascension Levels (که مشابه سیستم Paragon در بازی Diablo 3 عمل می‌کنند) نیز جزء محتوای این DLC هستند.

بسته الحاقی Outriders: Worldslayer چهل دلار قیمت دارد و دارندگان بازی اصلی می‌توانند آن را به‌عنوان یک آپدیت دریافت کنند. با انتشار جزئیات بیشتر و گیم‌پلی این بسته در ادامه با زومجی همراه باشید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده