نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۳۶

احتمال ساخت نسخه بعدی Uncharted توسط تیم جدید ناتی داگ

ناتی‌ داگ از کریستینا-ماری دریک مک‌بریتی دعوت کرده است تا او به استخدام افراد بااستعداد و خلاق برای توسعه‌ی بازی‌های جدید بپردازد.

تقریبا پنج سال از زمان عرضه‌ی بازی Uncharted: The Lost Legacy و شش سال از انتشار بازی Uncharted 4: A Thief’s End می‌گذرد. بسیاری از طرفداران بعد از انتشار اسپین-آف The Lost Legacy می‌دانستند که سری آنچارتد برای مدتی استراحت خواهد کرد. چرا که استودیوی ناتی داگ تمرکز خود را روی پروژه‌های دیگری معطوف کرده بود. بااین‌حال شاید در نسل نهم شاهد نسخه‌ای جدید از سری محبوب آنچارتد باشیم.

براساس گزارش رسانه VGC به نظر می‌رسد استودیوی ناتی داگ فرایند استخدام بازی‌سازهای بیشتر برای بازی‌های آینده را آغاز کرده است. در همین راستا به‌تازگی کریستینا مک‌بریتی در لینکدین اعلام کرد شرکت ناتی داگ از وی به‌عنوان استخدام‌کننده‌ی ارشد دعوت به همکاری کرده است. مطابق توضیحات مک‌بریتی، به نظر می‌رسد وظیفه‌ی اصلی او تشکیل تیمی از نیروهای متخصص باشد:

«اینکه بتوانیم تیم‌هایی را نه‌تنها برای توسعه‌ی بازی‌های جدید بلکه برای ادامه‌ی میراث آنچارتد که برای شخص من و خانواده‌ام بسیار خاص به حساب می‌آید تشکیل دهیم، جذاب است».

Uncharted

مک‌بریتی در ادامه توضیح داد که با تمرکز روی نقش‌های خلاق، به افراد جدید در نقش‌های مختلف از جمله نیروهای بخش عملیاتی و مهندسی کمک خواهد کرد. در ماه آگست گذشته بود که ایوان ولز به‌عنوان یکی از رؤسای ناتی داگ گفت که این مجموعه هنوز عشق زیادی به سری آنچارتد می‌ورزد. همچنین در اویل سال جاری میلادی، ولز مجددا به این نکته اشاره کرد که ناتی داگ مایل به انجام کارهای بیشتر در این مجموعه است.

در اوایل سال جاری بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد و قرار است در آینده روی پلتفرم پی سی نیز منتشر شود. تاریخ انتشار نسخه PC این کالکشن ریمستر هنوز اعلام نشده است، اما طبق شایعات شاید در ماه ژوئیه شاهد عرضه‌ی آن باشیم.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با زومجی به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده