نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۳

فاش شدن اطلاعات جدید از بخش بتل‌ رویال بازی Halo Infinite

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از بخش بتل رویال بازی Halo Infinite فاش شده که در آن‌ها به حالت‌های در دسترس و تعداد بازیکنان هر لابی اشاره شده است.

چندی پیش گزارشی منتشر شد که نشان می‌داد استودیوی پشتیبان Certain Affinity در حال کار روی یک حالت چندنفره‌ی جدید برای بازی Halo Infinite است. همچنین این استودیو اخیرا تایید کرد که در حال کار روی محتویات بیشتر و هیجان‌انگیز برای Halo Infinite است. پس از آن گزارش‌هایی منتشر شدند که حالت جدید بازی Halo Infinite با نام رمز Tatanka را نشان می‌دهد که ظاهرا یک بخش شبیه به بتل‌ رویال خواهد بود. اکنون به‌لطف تلاش برخی کاوشگران داده، جزئیات بیشتری از این حالت منتشر شده است.

طبق اطلاعاتی که از کاوش داده‌های Halo Infinite منتشر شده است، بخش بتل‌ رویال این بازی دارای گزینه‌ی بازی تک‌نفره برای تمامی حالت‌ها خواهد بود. همچنین امکان تجربه‌ی مسابقات در تیم‌های دو نفره و بیشتر وجود دارد. به‌نظر می‌رسد بات‌ها به مانند حالت‌های چند نفره‌ی Halo Infinite، در بخش بتل‌ رویال بازی نیز حضور داشته باشند. چندین حالت مختلف برای بخش Tatanka نیز ذکر شده است که به مکانیسم‌های مختلفی از جمله ریسپاون، ریوایو، Execution و موارد دیگر اشاره دارند.

نمایش تیم برنده پس از پایان هر مسابقه Halo Infinite

درنهایت، به‌نظر می‌رسد که این بخش بتل‌ رویال هنوز در مرحله‌ی آزمایش و تست قرار دارد. بااین‌حال باید در نظر داشت که این اطلاعات به‌صورت شایعه منتشر شده‌اند و تنها اخبار رسمی منتشر شده از سوی سازندگان مورد تایید خواهند بود. در هر حال براساس اطلاعات فاش شده به‌نظر می‌رسد که محتویات بسیار بیشتری برای پشتیبانی از بازی Halo Infinite در نظر گرفته شده است. 

طرفداران بازی Halo Infinite در هفته‌های آینده اتفاقات هیجان‌انگیزی را تجربه خواهند کرد که یکی از آن‌ها انتشار فصل دوم بخش چندنفره به‌نام Lone Wolves خواهد بود. در این فصل محتویات جدیدی مثل نقشه‌ها و حالت‌های جدید، بهبودهای بیشتر و موارد متنوع دیگر به بازی اضافه خواهند شد. علاوه‌براین موارد، انتظار می‌رود بخش کوآپ کمپین و حالت Forge نیز در ماه‌های آینده در دسترس بازیکنان Halo Infinite قرار گیرند.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده