نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۲

انتشار آخرین به‌روزرسانی بازی Ghost of Tsushima

استودیو ساکر پانچ ضمن تشکر از بازیکن‌ها برای حمایت بی‌وقفه‌ی آن‌ها اعلام کرد که بسته‌ی به‌روزرسانی ۲.۱۸ آخرین آپدیت بازی Ghost of Tsushima خواهد بود.

مطابق تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Sucker Punch اعلام کرد که آپدیت 2.18 بازی Ghost of Tsushima آخرین به‌روزرسانی آن است. این به‌روزرسانی بیشتر حالت چندنفره‌ی Legends را تحت تأثیر قرار می‌دهد، اما برخی از تغییرات جزئی را نیز برای بخش تک‌نفره به‌همراه می‌آورد. ساکر پانچ بابت حمایت‌های بی‌وقفه از طرفدارها تشکر کرده است و در آینده به «بررسی بازخوردها» برای رفع هرگونه اشکالِ با اهمیت بازی خواهد پرداخت.

ساکر پانچ از حالا تنها مشکلات جدی گوست آو سوشیما را رفع می‌کند

یک پیام از استودیو ساکر پانچ در انتهای یادداشت‌های همراه به‌روزرسانی Ghost of Tsushima در بلاگ پلی استیشن وجود دارد که بیان می‌کند: «با اینکه به‌طور جدی روی بسته‌ی به‌روزرسانی دیگری کار نمی‌کنیم، بازخوردهای بازیکن‌ها در ساب‌ردیت Gotlegends و پیام‌های ارسالی به حساب توئیتر SuckerPunchProd را برای رفع هرگونه مشکل با اهمیت بازی بررسی خواهیم کرد».

استودیو ساکر پانچ در این پیام اظهار داشت: «می‌خواهیم یک تشکر ویژه از کل جامعه‌ی طرفدارها بابت حمایت و بازخوردهای فوق‌العاده‌ی آن‌ها از زمان عرضه‌ی بازی داشته باشیم. وقتی بخش چندنفره‌ی لجندز در اکتبر ۲۰۲۰ در دسترس قرار گرفت، هرگز انتظار نداشتیم که بیش از یک سال و نیم بعد چنین جامعه‌ی فعالی داشته باشیم و نمی‌توانیم به اندازه کافی سپاسگزار همه‌ی اشخاصی باشیم که در این ماجراجویی ما را همراهی کردند». شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از به‌روزرسانی 2.18 بازی Ghost of Tsushima به مطالعه‌ی یاداشت‌های همراه آن در منبع خبر بپردازید.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده