نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۱

خرید استودیو Beamdog توسط شرکت سازنده ریمیک بازی Star Wars: KOTOR

شرکت Aspyr Media به‌تازگی اعلام کرد استودیوی Beamdog را خریداری می‌کند. این استودیو توسط اعضای سابق بایوور تأسیس شده است.

طرفداران قدیمی سبک نقش‌آفرینی با آثار استودیوی Beamdog آشنایی دارند. این استودیو که در ابتدا توسط کارکنان سابق استودیوی بایوور تأسیس شد، مسئول بازسازی و انتشار بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک به مانند Baldur’s Gate ،Planescape Torment ،Neverwinter و موارد دیگر بوده است.

در سال‌های اخیر شاهد آن بودیم که ناشران بزرگ بازی‌های ویدئویی و ابرشرکت‌های رسانه‌ای دنیا در تلاش هستند تا استودیوهای مختلف و با استعداد بازی‌‌سازی را جذب کنند. حال به‌نظر می‌رسد شرکت Aspyr Media که خود متعلق به Embracer Group است نیز علاقه‌مند به شرکت در رقابت خرید استودیوهای جدید شده است؛ چرا که اخیرا خبر خرید استودیوی Beamdog در آینده را تایید کرده است.

طبق اطلاعاتی که از قرارداد منتشر شده است، استودیوی Beamdog پس از خریده شدن توسط Aspyr می‌تواند استقلال کاری خود را حفظ کند. در همین راستا ترنت آستر، مدیرعامل استودیوی Beamdog در یک بیانیه گفت: «Beamdog اکنون می‌تواند استعداد، تلاش و تفکر خود را روی بازی‌های بزرگی که می‌خواهیم توسعه دهیم متمرکز کند. این در حالی است که این استودیو می‌تواند به درستی از [توسعه‌] بازی‌های نقش‌آفرینی مورد علاقه‌ی طرفداران حمایت کند. اولین IP اورجینال Beamdog مثل شروعی پر از سرگرمی برای فصل بعدی استودیوی ما است».

استودیوی بیم‌داگ چندی پیش بازی MythForce را معرفی کرد. این بازی کوآپ و ماجراجویی در دانجن قرار است در اواخر ماه جاری به‌صورت دسترسی زودهنگام منتشر شود. همچنین شرکت Aspyr Media هم‌اکنون در حال توسعه‌ی نسخه‌ی ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic است.

نظر شما درباره‌ی این خبر چیست؟ آن را با زومجی و دیگران به اشتراک گذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده