نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۲۷

حالت Flood Firefight در راه بازی Halo: The Master Chief Collection

بازی Halo: The Master Chief Collection استودیو ۳۴۳ اینداستریز در به‌روزسانی بعدی میزبان حالت Flood Firefight خواهد شد.

درحال‌حاضر بخش اعظم توجه استودیو 343Industries روی بازی Halo Infinite متمرکز شده است که روی به‌روزرسانی بزرگ فصل دوم با نام Lone Wolves کار می‌کند. با اینکه سال گذشته ۳۴۳ اینداستریز از توقف مدل انتشار فصلی محتوای پس از عرضه برای بازی Halo: The Master Chief Collection به‌دلیل تمرکز بیشتر روی هیلو اینفینیت خبر داد، اما اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا هنوز کار این توسعه‌دهنده کاملا با آن تمام نشده است.

استودیو ۳۴۳ اینداستریز به‌تازگی جزئیات به‌روزرسانی بزرگ بعدی بازی Halo: The Master Chief Collection را در وب‌سایت Halo Waypoint با طرفدارها به اشتراک گذاشت که چند محتوای تازه را برای آن به ارمغان می‌آورد. همان‌طور که اخیرا به آن اشاره شد، یکی از این موارد راه‌یابی حالت Flood Firefight به بازی Halo 3: ODST است. این حالت با پیشرفت‌های مختلفی ازجمله گونه‌های جدیدی از دشمنان Flood، امکان استفاده از وسایل نقلیه با Flood، رابط کاربری و بهینه‌سازی کیفیت کلی همراه شده است تا تجربه‌ی لذت‌بخش‌تری را برای بازیکن‌ها رقم بزند.

امکان تجربه‌ی آنلاین بخش کمپین بازی‌های Halo 3 و Halo 3: ODTS برای کاربران کنسول‌های ایکس باکس و کامپیوتر نیز فراهم شده است. درضمن استودیو ۳۴۳ اینداستریز بخش شخصی‌سازی را به کمپین Halo 4 اضافه کرده است که مانند بازی‌های Combat Evolved و Halo 3 امکان استفاده از پوسته‌ی سلاح‌ها را به بازیکن‌ها می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به سایت هیلو ویپوینت اطلاعات بیشتری از به‌روزرسانی آتی بازی Halo: The Master Chief Collection به‌دست آورید. این بازی درحال‌حاضر با ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده