نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۴

اتمام بازی Elden Ring توسط یک اسپیدرانر در کمتر از ۹ دقیقه

یک اسپیدرانر توانست بازی اکشن نقش‌آفرینی Elden Ring را با استفاده از اکسپلویت‌ها در کمتر از ۹ دقیقه به پایان برساند.

بازی Elden Ring استودیو FromSoftware مانند همه‌ی بازی‌های سبک سولزلایک به باس‌فایت‌های چالش‌برانگیز و دشواری مراحل معروف است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی از زمان عرضه در کانون توجه اسپیدرانرها قرار گرفت که تمایل به اتمام آن در کمترین زمان ممکن دارند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یکی از اسپیدرانرها بازی الدن رینگ را در کمتر از ۹ دقیقه به پایان رساند و رکورد جدیدی را در این زمینه ثبت کرد.

یکی از کاربران یوتیوب با نام Distortion2 زمان خود برای اتمام بازی Elden Ring را به ۸ دقیقه و ۵۶ ثانیه کاهش داد و برای انجام این کار عمدتا از نقص Zip استفاده کرد که امکان جابه‌جایی بین قسمت‌های مختلف نقشه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند. این اسپیدرانر توانست با به‌کارگیری اکسپلویت‌های دیگر برای عبور از بیشتر بخش‌های بازی، رکورد ماه گذشته‌ی خود را روز‌به‌روز بهبود بخشد. این کاربر ماه قبل بازی الدن رینگ را زیر ۳۰ دقیقه به پایان رسانده بود.

درحال‌حاضر شیوه‌های مختلفی برای اسپیدران بازی Elden Ring وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به اتمام بازی بدون آسیب دیدن، تکمیل بازی بدون آسیب رساندن و به پایان رساندن کامل بازی (شکست تمام باس‌ها در کمترین زمان ممکن) اشاره کرد. مانند بازی‌های Dark Souls و Bloodborne، بازیکن‌ها احتمالا راه‌های جدیدی را برای کاهش زمان تکمیل بازی Elden Ring در آینده‌ی نه‌چندان دور پیدا می‌کنند. هفته‌ی گذشته بازیکن‌ها راه جدیدی را کشف کردند تا باس نفرت‌انگیز Starscourge Radahn خودش را از بین ببرد. در این روش باس یادشده را به لبه‌ی آب می‌کشانند تا با سقوط در آب جانش را از دست بدهد.

یکی از باس‌های بازی Elden Ring

مقاله‌ی مرتبط:

بازی Elden Ring درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. بازیکن‌ها در این بازی باید ماجراجویی خود را در سرزمین‌های میانی (The Lands Between) آغاز کنند و با به جان خرید خطرات احتمالی، قهرمانان سابق جهان را به چالش بکشند تا درنهایت به درجه‌ی Elden Lord دست یابند. بازی اکشن نقش‌آفرینی الدن رینگ در بررسی زومجی توانست نمره‌ی ۹.۵ از ۱۰ را دریافت کند که در خلاصه‌ی آن می‌خوانیم:

«بازی Elden Ring از نظر داستانی تجربه‌ای مشابه نسبت‌به سایر ساخته‌های فرام‌سافتور را ارائه‌ می‌دهد، اما از نظر گیم‌پلی، یک پکیج کامل و تقریبا بی‌نقص است که تنوع شیوه‌ی مبارزه‌ای به‌لطف مهارت‌ها، سلاح‌ها و جادوها متفاوت باشد. بااینکه مینی باس‌های بازی می‌توانستند متنوع‌تر باشند، اما طراحی جهان بازی و باس‌های اصلی به بهترین شکل ممکن انجام شده است. الدن رینگ نزدیک به ۶۰ ساعت مخاطب خود را سرگرم می‌کند، اما جهان رمزآلود آن به‌گونه‌ای طراحی شده است که برای فهمیدن تمام راز و رمز آن باید بیش از این وقت بگذارید».


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده