نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۸

اعلام زمان تقریبی عرضه بازی Lords of the Fallen 2

شرکت سی‌آی گیمز اعلام کرد که بازی اکشن نقش‌آفرینی Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

بازی Lords of the Fallen 2 شرکت CI Games از زمان معرفی در سال ۲۰۱۴ با مشکلات بسیاری بر سر راه توسعه مواجه شده است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی در ابتدا برای انتشار در سال ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده بود و استودیو Defiant به‌جای استودیو دک۱۳، سازنده‌ی نسخه‌ی اول وظیفه‌ی تولید آن را برعهده داشت. بااین‌حال شرکت سی‌آی گیمز در سال ۲۰۱۹ با استودیو دفاینت قطع همکاری کرد و استودیو Hexworks به‌عنوان توسعه‌دهنده‌ی بازی معرفی شد. اکنون در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا طرفدارها باید زمان زیادی را برای تجربه نسخه‌ی دوم منتظر بمانند.

با استناد به گزارش اخیر مدیریت تلفیقی شرکت سی‌آی گیمز، به‌نظر می‌رسد که بازی Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۲۳ به‌دست بازیکن‌ها می‌رسد. این بازی نقش‌آفرینی با «قیمت کامل» برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که کمپین بازاریابی جهانی آن از سه ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۲ آغاز شود. شرکت CI Games اظهار داشت: «دنباله‌ی این مجموعه از سال ۲۰۱۹ توسط استودیو داخلی Hexworks در دست توسعه قرار دارد. اعضای ۶۰ نفره‌ی تیم توسعه در استودیو هکسورکس برای تولید بازی همکاری نزدیکی با سایر توسعه‌دهندگان ترد-پارتی در زمینه‌های مختلف داشته است».

جالب اینکه سی‌آی گیمز اعلام کرد که موتور بازی‌سازی آنریل انجین 5 موتور اصلی آن‌ها برای تولید تمام مجموعه بازی‌های کلیدی در حال توسعه است. درحال‌حاضر معلوم نیست که این موضوع در مورد بازی Lords of the Fallen 2 نیز صدق می‌کند یا این اثر اکشن نقش‌آفرینی از موتور بازی‌سازی دیگری برای توسعه بهره می‌گیرد. طبق گزارش‌ها، نسخه‌ی دوم بازی دارای یک سیستم مبارزه «کاملا اصلاح‌شده» است که «چالش‌برانگیزتر» از قبل ظاهر می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده