امید سازندگان Returnal به رشد مخاطبین آن ازطریق پلی استیشن پلاس
ایلاری کویتینن، مدیر اجرایی استودیوی Housemarque، در گفتوگو با رسانهی یوروگیمر در جریان رویداد اهدای جوایز BAFTA اعلام کرد که از اضافه شدن بازی Returnal به نسخه جدید سرویس پلی استیشن پلاس بسیار رضایت دارد. او گفت:
«همانطور که میدانید مدتی از انتشار بازی Returnal میگذرد. همچنین ما میدانیم افرادی که وارد [سرویسهای اشتراکی] میشوند، بازیهای بسیاری را تجربه میکنند. من امیدوارم که بازیکنان شهامت امتحان کردن این بازی را داشته باشند. درواقع هیچ هزینهی پنهانی برای آن وجود ندارد. اگر [تجربهی بازی را] دوست دارید، رسیدن به آن آسان است. سونی تصمیمات عاقلانهای میگیرد که یک مثال آن تأمین مالی این بازی است. آنها از پنج سال پیش شروع به تأمین مالی Returnal کردند. آنها درواقع یک Leap of Faith انجام دادند».
مصاحبهی کویتینن پس از موفقیت بازی Returnal در کسب جوایز بهترین بازی سال، بهترین صداگذاری و موسیقی در رویداد بفتا انجام شد. همچنین جین پری که نقش شخصیت اصلی این بازی بهنام Selene Vassos را بر عهده داشت، جایزهی بهترین نقشآفرینی را دریافت کرد.
در ادامه Henri Mustonen، طراح ارشد بازی Returnal، گفت: «گیمپلی همیشه در اولویت است؛ بنابراین ما همیشه میخواهیم تمرکز روی گیمپلی و مکانیزمها در خط مقدم باشد. همچنین بدیهی است که میخواهیم ترکیب بهتری بین این دو داشته باشیم. بااینحال Returnal موفق شد جهشهای عظیمی را برای تبدیل کردن روایت داستانی به یکی از بخشهای اصلی بازی داشته باشد».
در پایان این مصاحبه نیز Eevi Korhonen، طراح روایت بازی Returnal، در مورد اهمیت داستان و نقشی که میتواند در آینده ایفا کند گفت: «ما قطعاً میخواهیم کارهای بیشتری را انجام دهیم. فکر میکنم واقعا چیز منحصربهفرد و هیجانانگیزی را با Returnal پیدا کردیم. بااینحال هنوز مطمئن هستیم که چیزهای بیشتری برای کشف کردن وجود دارد. من از دیدن آنچه که ما میسازیم و تجربهای که دیگران با این نوع داستان سرایی غیرخطی و آزاد رقم میزنند، هیجانزده هستم. ما همچنین برای تشویق سایر بازیسازان به اقدام مشابه هیجان داریم».
در پایان شما میتوانید نظرات خود پیرامون این خبر را با زومجی و دیگران مطرح کنید.