نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۷

عرضه رایگان بازی های XCOM 2 و Insurmountable در اپیک گیمز استور

هفته‌ی آینده کاربران کامپیوتر می‌توانند بازی تاکتیکی نوبتی XCOM 2 استودیو Firaxis و بازی استراتژی ماجراجویی روگ‌لایک Insurmountable را به‌صورت رایگان از اپیک گیمز استور دریافت کنند.

فروشگاه ایپک گیمز از زمان شروع به کار به‌طور پیوسته بازی‌هایی را به رایگان تقدیم بازیکن‌ها می‌کند و کاربران این فروشگاه پنج‌شنبه‌ی هر هفته می‌توانند صاحب آثار جدیدی شوند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی‌های رایگان هفته‌ی بعدی اپیک گیمز استور مشخص شده است. اگر در فروشگاه اپیک گیمز حساب داشته باشید، در بازه‌ی زمانی ۱۴ تا ۲۱ آوریل (۲۵ فروردین تا ۱ اردیبهشت) می‌توانید بازی تاکتیکی نوبتی XCOM 2 و بازی استراتژی ماجراجویی روگ‌لایک Insurmountable را به‌شکل رایگان دریافت کنید.

بازی تاکتیکی نوبتی XCOM 2 که استودیو Firaxis را به‌عنوان توسعه‌دهنده و شرکت 2K Games را به‌عنوان ناشر می‌شناسد، دنباله‌ی بازی XCOM: Enemy Unknown به‌حساب می‌آید که وقایع آن ۲۰ سال پس از نسخه‌ی اول رخ می‌دهد. بازیکن‌ها در این بازی کنترل گروهی از مبارزهای جبهه‌ی مقاومت را در دست می‌گیرند که در مقابل یک حکومت استبدادی از ارباب‌های بیگانه می‌ایستند. این بازی مبتنی‌بر نوبت، علاوه‌بر کامپیوتر در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، اندروید و iOS نیز قرار گرفته است.

بازی Insurmountable یک اثر استراتژی ماجراجویی روگ‌لایک به‌شمار می‌آید که توسط استودیو ByteRocker Games توسعه یافته است. بازیکن‌ها در این بازی در نقش یکی از سه کوهنورد حاضر، پا به زیست‌بوم‌های مختلف می‌گذارند و به ماجراجویی می‌پردازند. این محصول از یک سیستم مهارت چندلایه برای ارتقا قابلیت شخصیت‌ها استفاده می‌کند. بازی‌های XCOM 2 و Insurmountable در هفته‌ی آینده جای بازی The Vanishing of Ethan Carter و بازی Rogue Legacy را می‌گیرند که کاربران اپیک گیمز استور درحال‌حاضر می‌توانند به‌سراغ تجربه‌ی رایگان آن‌ها بروند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده