نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

اضافه شدن New Game Plus به بازی Dying Light 2 در آپدیت جدید

استودیو تک‌لند اطلاعاتی را پیرامون سومین به‌روزرسانی بزرگ Dying Light 2 منتشر کرد. این آپدیت قابلیت New Game Plus را در ماه جاری میلادی به بازی اضافه می‌کند.

در جریان جدیدترین اخبار بازی، اخیرا استودیوی تک‌لند به برنامه‌های خود برای پشتیبانی از بازی Dying Light 2 اشاره کرد. طبق این برنامه‌، بازیکنان در اواخر ماه آوریل می‌توانند سومین آپدیت بزرگ بازی را دریافت کنند که با خود حالت New Game Plus را به همراه دارد. نیو گیم پلاس به‌عنوان بخشی از محتویات سومین آپدیت بزرگ دایینگ لایت ۲ در نظر گرفته شده است.

این به‌روزرسانی بزرگ تا پایان ماه آوریل روی تمامی پلتفرم‌ها منتشر خواهد شد. آپدیت مورد بحث علاوه‌بر محتویات جدید شامل اصلاحات و بهبودهای زیادی است که برای بخش‌های تک‌نفره و کوآپ توسعه یافته‌اند. قبل از انتشار بازی Dying Light 2 استودیوی تک‌لند به بازیکنان قول داد که حداقل پنج سال با انتشار محتوای پس از عرضه از آن حمایت کند و تاکنون چالش‌های پارکور، لباس‌ها و آیتم‌های تزئینی بیشتر برای این بازی منتشر شده‌اند. همچنین طبق برنامه‌ی استودیوی سازنده که در اوایل سال جاری منتشر شد، در آینده دو بسته الحاقی پولی برای بازی Dying Light 2 در دسترس قرار می‌گیرد که احتمالا از بین آن‌ها، اولین DLC طی ماه ژوئن سال جاری عرضه شود.

حمله به دشمن از بالا در بازی Dying Light 2

در همین راستا اخیرا تایمون اسمکتالا، طراح ارشد بازی Dying Light 2 در مصاحبه‌ای اعلام کرد که استودیو هم‌اکنون در حال توسعه‌ی یک کمپین است که وقایع آن در امتداد رویدادهای داستان اصلی رخ می‌دهند. وی همچنین اظهار داشت که انتظار دارد طرفداران از این کمپین شگفت‌زده شوند. اسمکتالا در ادامه افزود:

«تاکنون گمانه‌زنی‌های زیادی را پیرامون وقایع اولین DLC داستانی شنیده‌ام، اما می‌توانم با اطمینان بگویم که آن‌ها حتی نزدیک به اثر ما نیستند. در آینده شروع به گسترش داستان پس از پایان‌بندی اصلی خواهیم کرد. ما چند ایده داریم. روی کاغذ، اجرای این ایده‌ها امیدوارکننده به نظر می‌رسد. اما قطعا [پیاده‌سازی] آن‌ها یک چالش جدی خواهد بود».

درکنار مصاحبه در مورد بسته الحاقی داستانی، طراح ارشد بازی Dying Light 2 تایید کرد که برخی از ویژگی‌ها مثل Photo Mode درکنار درجه‌های سختی بیشتر در آینده اضافه خواهند شد: «این‌ها مواردی هستند که قطعا روی آن‌ها کار می‌شود. من نمی‌خواهم زیاد به جزئیات بپردازم. اما به‌زودی بازیکنان شاهد اضافه شدن این موارد به Dying Light 2 خواهند بود».

شما می‌توانید دیدگاه‌های خود درباره‌ی اخبار بازی را با ما در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده