// دوشنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۸

عدم انتشار دنباله مستقیم یا DLC داستانی برای بازی Tales of Arise

بازی Tales of Arise یکی از آثار موفق شرکت بندای نامکو اینترتینمنت در سال ۲۰۲۱ میلادی بود. بااین‌حال تهیه‌کننده‌ی اثر گفت که دنباله‌ی مستقیم یا DLC بزرگ برای آن عرضه نخواهد شد.

یوسوکه تومیوازا، تهیه‌کننده‌ی Tales of Arise در مصاحبه با مجله EDGE گفت که مخاطب‌ها شاهد عرضه‌ی دنباله‌ی مستقیم یا DLC داستانی برای این بازی نخواهند بود. او توضیح داد که تیم سازنده همواره می‌خواست داستان این اثر به‌صورت کامل روی پای خود بایستد و با پایان یافتن مناسب، خاطره‌ای دل‌چسب را از خود برای بازیکن باقی بگذارد.

او در صحبتی هیجان‌انگیز گفت که ترجیح می‌دهد با ادامه‌ی حرکت در مسیر موفقیت Tales of Arise مشغول تلاش برای افزایش تعداد طرفدارهای بازی‌های JRPG (نقش‌آفرینی ژاپنی) باشد. تیم سازنده‌ی بازی تیلز آو ارایز با در نظر داشتن همین هدف می‌خواهد روی تولید یک بازی جدید و سطح بالا وقت بگذارد که از دستاوردهای اثر قبلی برای رسیدن به کیفیت بیشتر بهره می‌برد. همچنین براساس صحبت‌های او ظاهرا شرکت Bandai Namco Entertainment به‌دنبال این است که «فرصت دوباره برای کشف تاریخچه‌ی مجموعه بازی Tales» را تقدیم گیمرها کند.

پوستر بازی Tales of Arise

مقاله‌ی مرتبط:

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شاید در آینده هم یک قسمت جدید و بزرگ در این مجموعه را تجربه کنیم و هم بتوانیم با عرضه‌ی ریمسترها سراغ تجربه‌ی آثار قبلی برویم. بالاخره چند ماه قبل یک نظرسنجی انجام‌شده توسط بندای نامکو کاری کرد که گیمرها احتمال از راه رسیدن ریمسترهای بازی‌های مختلف Tales را در نظر بگیرند.

بازی Tales of Arise کمتر از دو ماه بعد از عرضه به بیشتر از ۱.۵ میلیون نسخه فروش رسید. شما می‌توانید این اثر برنده‌ی جایزه‌ی «بهترین بازی نقش‌آفرینی» گیم اواردز ۲۰۲۱ را روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی تجربه کنید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده