// یکشنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۸

تمایل بندای نامکو به همکاری با برندن سندرسون در پروژه سولزبورن جدید

برندن سندرسون، نویسنده‌ی مجموعه رمان Mistborn و سری رمان The Stormlight Archive اعلام کرد که بندای نامکو یعنی ناشر الدن رینگ مایل به همکاری با او است.

احتمالا به یاد دارید که چند هفته‌ی قبل، برندن سندرسون گفت که واقعا دوست داشت به‌جای جرج آر. آر. مارتین می‌توانست یکی از نویسندگان الدن رینگ باشد. این نویسنده‌ی ۴۶ساله‌ی آمریکایی فقط یک فرد مسلط روی نویسندگی فانتزی نیست، بلکه گیمری جدی و شدیدا علاقه‌مند به آثار استودیو FromSoftware هم به شمار می‌آید. حالا به نظر می‌رسد که شاید در آینده، همکاری هیجان‌انگیزی بین برندن سندرسون و ناشر بازی Elden Ring برای ساخت یک سولزبورن دیگر رقم بخورد.

سندرسون که بیشتر با آثاری همچون رمان‌های Mistborn و The Stormlight Archive شناخته می‌شود، تمام بازی‌های استودیو فرام‌سافتور از زمان عرضه‌ی King's Field در سال ۱۹۹۴ تا امروز را تجربه کرده است. باتوجه‌به همه‌ی این موارد، در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که شرکت Bandai Namco Entertainment هدایای جالبی با محوریت بازی الدن رینگ را برای سندرسون فرستاد؛ از شنل و نامه تا شمشیر.

برندن سندرسون و جعبه بزرگ شامل هدایای مربوط به بازی الدن رینگ

در صورتی که می‌خواهید توضیحات کامل خود او را بشنوید و نگاهی به هدایا داشته باشید، سراغ تماشای ویدیو در کانال یوتیوب رسمی Brandon Sanderson بروید. سندرسون در رابطه با شرکت Bandai Namco Entertainment می‌گوید: «آن‌ها مایل به همکاری با من هستند. من هم به همکاری با آن‌ها علاقه دارم. واقعا در پس ذهنم یک طرح دارم و شاید آن را بفرستم تا ببینم چه فکری می‌کنند».

او در ادامه به طرفدارهای خود اطلاع داد که همین حالا یک ایده‌ی مشخص برای یک بازی سولزبورن دارد. این نویسنده‌ی شناخته‌شده گفت: «از خود پرسیدم که اگر یک بازی سولزبورن می‌ساختم، چه کار می‌کردم؟ واضح است که من نمی‌توانم در رابطه با موافقت سازندگان با ساخت این بازی تصمیم‌گیری کنم. اما طرح را در ذهن خود دارم. پس شاید یک روز در این رابطه خبری از من بشنوید. ایده‌هایی دارم».

سری رمان The Reckoners، سری رمان Skyward و سری رمان Alcatraz از آثار دیگر برندن سندرسون هستند. همچنین نباید فراموش کرد که او توانست مجموعه‌ی چرخ زمان (The Wheel of Time) به قلم رابرت جردن را پس از مرگ او به پایان برساند. راستی سندرسون در زمینه‌ی خلق آثار علمی‌تخیلی و رمان‌های گرافیکی فانتزی هم فعال بوده است.

آیا در آینده به واسطه‌ی همکاری بندای نامکو به‌عنوان یک ناشر بزرگ جهان بازی‌های ویدیویی با فرام‌سافتور، شاهد همکاری هیدتاکا میازاکی و برندن سندرسون خواهیم بود؟ تسلط او روی نویسندگی آثار فانتزی متفاوت درکنار علاقه‌ی فراوانی که به بازی‌های Soulsborne دارد، واقعا این همکاری فرضی را بسیار هیجان‌انگیز جلوه می‌دهد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده