نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۳

توضیحات سازندگان Halo Infinite در مورد تغییرات بازی در فصل دوم

به‌تازگی استودیوی ۳۴۳ اینداسترایز در پست جدید بلاگ Halo Waypoint به بیان اطلاعاتی پیراموت تغییرات و محتوای جدید فصل دوم بازی Halo Infinite پرداخت.

حدود یک ماه دیگر تا انتشار فصل دوم بازی Halo Infinite فاصله داریم و استودیوی ۳۴۳ اینداسترایز از چندی پیش در حال انتشار اطلاعات مختلف پیرامون محتویات جدید است. در همین راستا اخیرا پستی در بلاگ Halo Waypoint منتشر شد که توضیحاتی پیرامون محتویات و اصلاحات فصل جدید را ارائه می‌دهد. همچنین در این پست بازخوردهای دریافت‌شده از فصل اول Halo Infinite و نحوه‌ی برنامه‌ریزی توسعه‌دهندگان جهت عرضه‌ی محتویات و پشتیبانی از بازی شرح داده شده است.

همان‌طور که ماه گذشته اعلام شد، در روز اول عرضه‌ی فصل دوم نقشه‌ی جدید بخش Arena به نام Catalyst و نقشه‌ی جدید بخش Big Team Battle به نام Breaker به بازی افزوده خواهند شد. همچنین درکنار بازگشت حالت Attrition، یک حالت جدید به نام King of the Hill نیز به بازیکنان معرفی خواهد شد.

مبارزات در بخش چند نفره‌ی Halo Infinite

به‌گفته‌ی تیم توسعه، ظاهر شدن ناهمگون سلاح‌ها در BTB یکی از مشکلاتی است که در فصل دوم برطرف خواهد شد. همچنین بهبود کیفیت مبارزات Melee با کنترل رفتار بازیکنان، افزایش قدرت سلاح Ravager و بهبود کنترل Warthog جهت جلوگیری از واژگونی و انحراف بیش از حد حین رانندگی از دیگر تغییرات فصل دوم بازی Halo Infinite خواهند بود.

علاوه‌بر موارد گفته‌شده، استودیوی بازی‌سازی ۳۴۳ اینداسترایز اعلام کرد که تیم پشتیبانی به‌طور مداوم در حال بررسی و بهبود عملکرد بازی روی پلتفرم پی سی است. تیم سازنده قصد ندارد گزینه‌ی غیرفعال کردن قابلیت کراس‌پلی را در اختیار بازیکنان قرار دهد و در عوض با انتشار به‌روزرسانی‌های آینده پیشرفت‌هایی در سیستم ضد تقلب خود ایجاد خواهد کرد تا رقابت‌های سالم‌تری را برای بازیکنان فراهم کند.

بازی شوتر Halo Infinite هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد. فصل دوم بخش آنلاین و چند نفره‌ی این بازی در تاریخ ۳ مه ۲۰۲۲ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) منتشر می‌شود. در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی این خبر را با ما در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده